Waarover?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:18 schreef Ceased2Be het volgende:
En waarschijnlijk heel veel mensen meer... denk dat er behoorlijk wat mensen bij Bioware goed zenuwachtig zijn nu.
Mja, weinig aan te doen. Het is maar een avondje, over een paar dagen is iedereen dit alweer vergeten en kan er weer mooi geklaagd worden over dat het zo oneerlijk is dat mensen die geen level 50 hebben geen gratis maand krijgenquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou ja, laat ik het zo zeggen: als er op mijn werk een serverpark onderuit moet nadat ik een patch heb uitgerold en er een heleboel mensen op me zitten te wachten tot ik klaar ben word ik doorgaands toch ook wel lichtelijk nerveus
En dat het de schuld is van EA en dat dit nog niet zo erg is als het einde van Mass Effect 3quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mja, weinig aan te doen. Het is maar een avondje, over een paar dagen is iedereen dit alweer vergeten en kan er weer mooi geklaagd worden over dat het zo oneerlijk is dat mensen die geen level 50 hebben geen gratis maand krijgen.
Het is idd de FOTM.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:02 schreef pjats het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe FotM? In het weekend ga ik proberen hoe mijn PVP-vanguard de aanpassingen heeft overleeft.
twitter:SWTOR twitterde op vrijdag 13-04-2012 om 20:49:07Due to today's unexpected maintenance, every player will get a full day of #SWTOR game time as compensation! http://t.co/FhHqGUQc reageer retweet
Prima servicequote:Hello everyone! At BioWare we're always listening to our fans and we've heard our community's comments around players with Level 50 characters being the only group awarded 30 days of play time. We appreciate the feedback and are pleased to announce that we are expanding our Legacy Promotion, also awarding 30 days of play time at no charge to players that have reached Legacy Level 6 (who may not have a 50th level character).
We just released the innovative Legacy System as part of Game Update 1.2, and felt that looking at Legacy point progression across all of your characters was a great way to reward our most avid players. This means that any of the experience you earn with any of your characters brings you closer to the goal of Legacy Level 6. The choice of how to get to Legacy Level 6 is yours.
First, you need to have passed Chapter 1 to unlock your legacy. Examples of how to get to Legacy Level 6 include:
A pair of characters Level 45 and 42
A trio of characters of Levels 45, 32 and 32
A bunch of characters Levels 35, 33, 31, 29 and 20
A single 50th level character that has enjoyed the endgame for a brief time
Remember these are just examples – you’re free to choose how to earn your Legacy experience to gain Legacy Level 6.
We've also got another significant piece of good news: everyone will have until April 22nd at noon CDT (5:00pm GMT - click here for a time zone converter) to have a Level 50 character or Legacy Level 6 on their account to get 30 days of game time on us. (Your 30 days of game time will be applied to your account on April 25th by 11:59pm CDT.) Players will now have multiple options, as well as more time, to try and reach these goals and play all the great new content in Game Update 1.2.
As always, we appreciate your feedback and will do our best to surprise and delight our customers.
Dr Greg Zeschuk
Studio GM, BioWare Austin
Maar eens opzoek naar wat andersquote:You have cancelled your subscription. You have 3 days of play time remaining. When your play time runs out, you will no longer be able to play. Please sign up for a recurring subscription plan or redeem a Game Time Code.
Goedmakertje voor gisteren is een 1 dag. Dat hadden ze gisteren al aangegeven.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:17 schreef Morthill het volgende:
Misschien als goedmakertje voor gisteren, maar who cares
[..]
Prima service
quote:Due to the unexpected extended maintenance today, we are going to be offering all active subscribers a full day of game time as compensation. We apologize for any inconvenience.
Thank you for your patience.
Dan moeten we erkennen dat ze luisteren naar fans, maar dat kan niet, want het is BioWarequote:Op zaterdag 14 april 2012 11:49 schreef pjats het volgende:
[..]
Goedmakertje voor gisteren is een 1 dag. Dat hadden ze gisteren al aangegeven.
[..]
Hoe wat waar?quote:
Op twee plekken in Alderaan kan je eieren vinden die je kan oppikken en die kan je weer in Tattooine laten uitbroeden, Kost wel tijd, want die eieren hebben een respawn tijd van minimaal 4 uur. Maar dan heb je weer een voordeel van een rustige serverquote:
Whehe, sta er nu met een gast te ouwehoeren die er al vanaf vannacht 2 uur staatquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:19 schreef pjats het volgende:
[..]
Op twee plekken in Alderaan kan je eieren vinden die je kan oppikken en die kan je weer in Tattooine laten uitbroeden, Kost wel tijd, want die eieren hebben een respawn tijd van minimaal 4 uur. Maar dan heb je weer een voordeel van een rustige server
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=402720
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |