Ze zijn al up, dus eerder dan geplandquote:Op donderdag 12 april 2012 13:31 schreef Morthill het volgende:
Uiteraard. Maar je zult zien dat het langer duurt dan gepland.
Meld je even aan op de website nowinscenario.co.uk als ik me niet vergis, dan kun je daarna invite krijgenquote:Op donderdag 12 april 2012 19:29 schreef NeonPanda het volgende:
Wie mag ik een whisper sturen voor een invite in No Win Scenario ?
http://www.swtor.com/legacypromotionquote:As a thanks for being one of our most valued players, all active subscriber accounts with a Level 50 character as of April 12, 2012, 12:00 PM CDT, 5:00 PM GMT, will receive 30 days of game time** at no charge in appreciation for your support and loyalty.
Klopt.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Ahahahahahaahhaha![]()
![]()
![]()
'Legacy komt in 1.2'
![]()
Ik herkende je bijna niet met je nieuwe UI. Hoe bevalt SWTOR op dit moment? Word je 't niet zat dat heel veel wordt uitgesteld of dat halfbakken erin zit? Serieuze vraag trouwensquote:
Bevalt nog steeds prima. 1.2 had alleen veel eerder moeten komen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik herkende je bijna niet met je nieuwe UI. Hoe bevalt SWTOR op dit moment? Word je 't niet zat dat heel veel wordt uitgesteld of dat halfbakken erin zit? Serieuze vraag trouwens
En wat is het precies dat je bevalt?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bevalt nog steeds prima. 1.2 had alleen veel eerder moeten komen.
Niets, ik vind er eigenlijk geen klap aan. Maar als ik dat zeg lijd ik gezichtsverlies ten opzichte van jou.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En wat is het precies dat je bevalt?
Heb ik ook met WoW hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niets, ik vind er eigenlijk geen klap aan. Maar als ik dat zeg lijd ik gezichtsverlies ten opzichte van jou.
Alleen maar beter. Al die WoW crap mag wat mij betreft wegblijven. Verhaallijnen, voice overs en de Star Wars setting zijn voldoende.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het is behoorlijk generic vergeleken met andere MMO's een veel functies zitten er niet in of kwamen er later pas in.
Ik moet toegeven dat de questlijn best vermakelijk was, in ieder geval die van Bounty Hunter. Soms vond ik de keuzes die je kon maken best wel achterlijk, krijg je Evil Points wanneer je medicijnen geeft aan het leger ipv de uitkeringstrekkers daar. Voice overs meh, soms denk ik wel vanquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alleen maar beter. Al die WoW crap mag wat mij betreft wegblijven. Verhaallijnen, voice overs en de Star Wars setting zijn voldoende.
Ok.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat de questlijn best vermakelijk was, in ieder geval die van Bounty Hunter. Soms vond ik de keuzes die je kon maken best wel achterlijk, krijg je Evil Points wanneer je medicijnen geeft aan het leger ipv de uitkeringstrekkers daar. Voice overs meh, soms denk ik wel van![]()
Voor een singleplayer spel zou 't wel goed zijn, maar ik ga geen maandelijkse subscriptie betalen voor iets wat eigenlijk KOTOR3 zou moeten zijn.
Probeer ik eens een civiele discussie aan te gaan met jou ipv jou alleen maar te bashen gedraag je je als eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Probeer ik eens een civiele discussie aan te gaan met jou ipv jou alleen maar te bashen gedraag je je als eenWat? Jij vindt het het geld niet waard, dat kan. Ik wel. Prima toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |