Nee, even wat voetbaldingen postenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op maandag 9 april 2012 16:29 schreef Queeny1234 het volgende:
HIIIII iedereeen!!!
Kijk ik zit met nogal een probleem...
Ik ben (meisje, 16 jaar, 5e klas vwo) super verliefd op mijn aller beste vriend!!
Hij zit bij veel vakken bij mij in de klas, en is 17 en de bester vriend ever! Ik bedoel bv. op een feest van een andere vriend van mij was ik dronken en jongens gingen daar misbruik van maken maar hij niet hij beschermde me de hele tijd en trok me weg etc!!
NAJA iig daar gaat het niet om
hij heeft een of andere sukkel vriendin van 14 die op een andere school zit....
Maar ik WIL hem!!! Ik word er helemaal gek van!! Telkens als we knuffelen, als hij naar me kijkt, telkens als we praten... Ik moet mezelf steeds herinneren dat hij die k*t vriendin heeft.....
Oja en donderdag gingen we met een paar vrienden naar een cafe, knuffelden we en praatten veeell. Toen vroegen andere mensen steeds aan hem is dat je vriendin etc. En ik zei dan steeeds neejoh dit is mmijn BFF, en hij dan jaaa dit is mijn beste vriendin!! En dan zijn vrienden de hele tijd zo van 1 van je beste vriendinnen toch??!?! Dus ik denk dat het nogal obvious is..... Ik wil hem ook niet kwijt als mijn BFF...
Hahaha ik weet dat dit een heel lang en loshangend verhaal is!!! Alle tips en comments zijn wanted!!
Wat, welke?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
Pierre, waarom moest je nou die bangalijst op de muur schrijven?
quote:
quote:TILBURG - Op de muur van het trappenhuis in een openbare parkeergarage in het centrum van Tilburg is een zogeheten bangalijst geklad. Er staan zeven meisjesnamen op, meldde een politiewoordvoerder woensdag. Volgens de wijkagent gaat het om een plek waar vaak jongeren rondhangen.
Een bangalijst bevat namen van meisjes die eenvoudig tot seks zouden zijn te verleiden. Verschillende politiekorpsen adviseerden meisjes vorige maand om aangifte te doen als ze op een bangalijst staan.
Het staat nog niet vast of de namen op de muur in Tilburg van bestaande meisjes zijn, maar daar gaat de politie wel van uit. Er is geen aangifte gedaan maar volgens de politie is hoe dan ook sprake van vandalisme.
Met de huismeester van de parkeergarage is afgesproken dat de muur schoongemaakt wordt.
Even checkenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:36 schreef Michhas het volgende:
Concerta en blowen
Deze jongen moeten wij even opvoeden Petrov.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |