Goeden sitequote:Op dinsdag 10 april 2012 15:55 schreef Skv het volgende:
www.di.fm -> Techno. Lekkere setjes vandaag.
Dan praat ik over 2007, 2008quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:57 schreef Skv het volgende:
Registreren en volle bitrate pakken natuurlijk.
Jamaarnu.quote:
Yesquote:
hoe is het met jou?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:25 schreef WasMachinator het volgende:
mijn trance periode is alweer 2 jaartjes geleden afgelopen ofzo, blijft lekker om te luisteren maar ik zet het niet meer zelf erop
Ik dacht wel bij mezelf, ja emo muziek ok maar trance? Dat is toch meer een bepaalde stroom.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:27 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, ik luisterde vroeger naar Marilyn Manson, daar ben ik ook overheen hoor![]()
gisteren was mijn eerste niks doe dag in een week tijd, dus dat was een dippie.. maar gaat nu wel redelijk opzichquote:
ik heb altijd wel een brede smaak qua muziek gehad, en paar jaar terug neigde ik meer naar trance. nu zit ik weer veel meer bij rock/indiequote:Op dinsdag 10 april 2012 16:27 schreef muhahaha het volgende:
Hoezo loopt een trance periode af? Het is toch een bepaalde voorkeur die je wel of niet hebt?
Aah so. Scheelt wel qua richtingquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:29 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik heb altijd wel een brede smaak qua muziek gehad, en paar jaar terug neigde ik meer naar trance. nu zit ik weer veel meer bij rock/indie
Ik luisterde vroeger (happy) hardcore, toen punk, toen trance en dance, toen hiphop en toen classic rock. Nu techno.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:27 schreef muhahaha het volgende:
Hoezo loopt een trance periode af? Het is toch een bepaalde voorkeur die je wel of niet hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |