dit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
Al die neppe dingetjes zoals hartjes sitdowns enzo slaat nergens op, het laat alleen maar zien hoever het allemaal is afgegleden...
Het is sneue aandachtstrekkerij om het gebrek aan skills en fatsoenlijke platen te verdoezelen, we hebben het immers zo gezellig gehad met zijn allen..
Ik kots daarop, al dat neppe gedoe
*boks*quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 01:31 schreef Compoantje het volgende:
Ik had een vraag.
Weet iemand toevallig de titel van een hardstyle nummer dat begint met een lage stem die zegt: Number 19?
Ik heb al heel wat mixjes geluisterd, maar ik kan het juiste nummer niet vinden
quote:Op zondag 15 april 2012 09:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Een rip van de Fear FM Top 40?
nou, dat maakt het zoeken een stuk makkelijker gok ikquote:Op zondag 15 april 2012 11:23 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders idd, of een Top 100...
er zijn aardig wat Top 40's geweest bij Fear FM toch?quote:Op zondag 15 april 2012 13:59 schreef eQuaL het volgende:
Hij komt al een heel end door Harstyle top 40 te zoeken op lsdb
Maarja iets meer over het nummer zou wel helpen...
mwoah...quote:
loepiezuiver geluid las ik?quote:Op zondag 15 april 2012 14:20 schreef haakon het volgende:
Hardshock was fucking bruut
Djax it Up was ook erg gaaf
Ja man, heel apartquote:Op zondag 15 april 2012 14:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mwoah...
[..]
loepiezuiver geluid las ik?
Mwoa. ben normaal wel van het hardere spul, maar vind dit iets minderquote:
Ja, ik weet niet uit welke top40 ie komt, het zou inderdaad uit de FearFM top 40 kunnen komen.quote:Op zondag 15 april 2012 13:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
[..]
nou, dat maakt het zoeken een stuk makkelijker gok ik![]()
Ja upload dat nummer gewoon ff op zippyshare ofzo. Ik ga niet naar die gare gitaarmuziek luisteren.quote:Op zondag 15 april 2012 15:10 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet uit welke top40 ie komt, het zou inderdaad uit de FearFM top 40 kunnen komen.
Waarschijnlijk is het een Headhunterz of WIldstylez nummer, aangezien ie op een CD staat van m'n broertje en hij daar vaak naar luistert.
Maar m'n broertje weet ook niet meer welk nummer het is.
-edit: Nadat er "Number 19" is gezegd, komt er een melodie in dezelfde stijl als de eerste 10 sec. van de intro van dit nummer, alleen is de melodie wat anders.
x2quote:Op zondag 15 april 2012 15:14 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik ga niet naar die gare gitaarmuziek luisteren.
Crump remix?quote:Op zondag 15 april 2012 15:10 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet uit welke top40 ie komt, het zou inderdaad uit de FearFM top 40 kunnen komen.
Waarschijnlijk is het een Headhunterz of WIldstylez nummer, aangezien ie op een CD staat van m'n broertje en hij daar vaak naar luistert.
Maar m'n broertje weet ook niet meer welk nummer het is.
-edit: Nadat er "Number 19" is gezegd, komt er een melodie in dezelfde stijl als de eerste 10 sec. van de intro van dit nummer, alleen is de melodie wat anders.
En wat helpt dat? Dan moet je hem lsnog luisteren als je bereid bent mij te helpen naar dat nummer te zoeken.quote:Op zondag 15 april 2012 15:14 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja upload dat nummer gewoon ff op zippyshare ofzo. Ik ga niet naar die gare gitaarmuziek luisteren.
Niks mis met gitarenquote:Op zondag 15 april 2012 15:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
x2
de naam van het instrument zegt het eigenlijk al: gitaar
ik wist dat jij zou reagerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ik wist dat jij zou reageren
ik heb sinds mn 12e geen nummer meer leuk gevonden waar een gitaar in voor komt, niet mijn stijl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,/
Nice!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was in een Italiaanse bui vandaag![]()
Mixwerk is niet geweldig ofzo, maar luistert goed weg al zeg ik het zelf![]()
Ik wil je best helpen maar de informatie die je nu geeft (een stem die nummer 19 zegt) is echt wat aan de karige kant. Zeker omdat die stem waarschijnlijk niet van het nummer zelf is maar van een top40 ofwat. Kan je niet nog wat meer over die track vertellen?quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 18:46 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nice!
Zo, 1e setje opgenomen*trots*
Uploaden pleaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was in een Italiaanse bui vandaag![]()
Mixwerk is niet geweldig ofzo, maar luistert goed weg al zeg ik het zelf?
![]()
![]()
![]()
There is no rehab for stupidity.
Kan hem niet luisteren, maar di-rectquote:
:facepalm: Wat een gare track..quote:
Ja, klopt. Sorry voor dat.quote:Op zondag 15 april 2012 20:05 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik wil je best helpen maar de informatie die je nu geeft (een stem die nummer 19 zegt) is echt wat aan de karige kant. Zeker omdat die stem waarschijnlijk niet van het nummer zelf is maar van een top40 ofwat. Kan je niet nog wat meer over die track vertellen?
Brennan Heart 2.0quote:
Hier nog eentje voor de ekte ektequote:
jij ben een egte feester ofnie ga je naar qlimax????quote:Op zondag 15 april 2012 21:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wat zitten jullie weer te klagen :S ga gewoon weg als je hardstyle nix vindt.
ø„¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
¨°º¤ø„¸HardStyle¸„ø¤º°¨
¸„ø¤º°¨4-3v3r``°º¤ø
PROUD 2 B DUTCH
IF U AINT DUTCH U AINT MUCH
ONE M0:00RE TIME
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |