You dont say!quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:20 schreef Skv het volgende:
Ik ben aan het chatten met die galadate waar ik het gisteren over had. Ze komt normaler over dan afgelopen weekend iig.
Maar ze blijft lelijk?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:20 schreef Skv het volgende:
Ik ben aan het chatten met die galadate waar ik het gisteren over had. Ze komt normaler over dan afgelopen weekend iig.
Huh??? Die date van je of heb je het over iemand anders?quote:
Nee dat niet, wel een mooi meisje. Lang, dun, donker haar, diepblauwe ogen. Paar sproetjes.quote:
Pics or it didnt happen!quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee dat niet, wel een mooi meisje. Lang, dun, donker haar, diepblauwe ogen. Paar sproetjes.
Nee een anderquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:20 schreef Kloonhommel het volgende:
Huh??? Die date van je of heb je het over iemand anders?
Welnee, hij zoekt een excuus om weg te blijvenquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:20 schreef ovoxo het volgende:
Jullie hebben Geester weggejaagd, arme kerel.
IK. En niet gejaagd, gevraagd. Ere wie ere toekomt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:20 schreef ovoxo het volgende:
Jullie hebben Geester weggejaagd, arme kerel.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:22 schreef Geester het volgende:
Hoi ik ben de broer van geester
wat jullie deden is erg flauw... Ik wil niet dat jullie dit nog eens doen of ik stuur t kamp op dit topic af begrepen?
Mvg,
Sjonnie van 't kamp
Gast.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:22 schreef Geester het volgende:
wat jullie deden is erg flauw... Ik wil niet dat jullie dit nog eens doen of ik stuur t kamp op dit topic af begrepen?
Mvg,
Sjonnie van 't kamp
quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:22 schreef Geester het volgende:
Mvg,
Sjonnie van 't kamp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |