Ja eigenlijk is het helemaal niet nodig daar te meeten want 9 van de 10 komt uit Gelderland of Brabant.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Meeten we speciaal in Utrecht voor de noorderlingen, komen ze allemaal niet
Inderdaad ja, nouja Fs kwam toch waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Jamaar, geen nachtnet enzulksquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:16 schreef KoningStoma het volgende:
Doordeweeks of als het in Arnhem was geweest, dan was ik er wel.
Jullie doen het voor de boy Alex toch.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Ja, heb de foto's gezien.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vorige keer ging het ook prima. Wel een paar dagen krom gelopen, maar zoals ik al zei je moet er wat voor over hebben.
Eigenlijk voor jou rotiboyquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jullie doen het voor de boy Alex toch.
Iedereen komt toch al in de middag, laatste treinen gaan daar ook rond 1 half 2. Mocht je langer willen blijven kun je bij iemand blijven pitten wonen genoeg lui.quote:
Slaap je toch bij Titty, wil ze vast welquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:18 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als ik snachts nog terug zou kunnen was ik ook wel gekomen. Jullie hebben het zo makkelijk.
Parv kan pas na 10 uur savonds dus denk niet dat dat hem word, whatsapp hem zo nog wel even.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:18 schreef dreamzk het volgende:
Pringles kom ook dan, zelfs McSkills gaat acte de presence geven. Iemand nog contact met Parvus gehad of hij komt?
Ga weg met je filmpje, gewoon komen gekquote:
Je mag wel bij mij slapen ;$quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:20 schreef KoningStoma het volgende:
Bij iemand slapen is net weer even teveel moeite.
bij vreemde mannen die je kent via get internet blijven slapen, geen probleem voor jou tochquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:20 schreef KoningStoma het volgende:
Bang dat je geraped wordt?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:20 schreef KoningStoma het volgende:
Zeg jij niets, Stoma wilt tenminste nog komen maar te ver weg. Jij overweegt het geen eens, pussy.quote:
Ik kan niet zemmel. Utrecht zou ik wel komen toggggg. Tis dat je een vriend hebt anders zou jij geraped worden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg jij niets, Stoma wilt tenminste nog komen maar te ver weg. Jij overweegt het geen eens, pussy.
Yeah right.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik kan niet zemmel. Utrecht zou ik wel komen toggggg. Tis dat je een vriend hebt anders zou jij geraped worden.
Smoesjes, bullshit, mietje, grote bek klein pikkie enzulksquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik kan niet zemmel. Utrecht zou ik wel komen toggggg. Tis dat je een vriend hebt anders zou jij geraped worden.
Beter leggen ze de hypotheekrenteaftrek aan banden, slaat nergens opquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:37 schreef dreamzk het volgende:
Samson was dronken of high toen hij zijn plannen maakte?
http://www.nu.nl/politiek(...)aarder-belasten.html
De rijken nog zwaarder belasten dan nuPopulisitisch geneuzel.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Smoesjes, bullshit, mietje, grote bek klein pikkie enzulks [ afbeelding ]
Behoorlijk jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:37 schreef dreamzk het volgende:
Samson was dronken of high toen hij zijn plannen maakte?
http://www.nu.nl/politiek(...)aarder-belasten.html
De rijken nog zwaarder belasten dan nuPopulisitisch geneuzel.
Hoop dat hij net zo'n politieke zelfmoord krijgt als Cohen. PvdAquote:Een ander speerpunt is het land volledig vrij te maken van fossiele brandstof. In 2050 moet de energievoorziening 100 procent duurzaam zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |