Daar ga ik wel van uitquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jullie zitten begin van de avond in het centrum neem ik aan?
Op een random terras waar ze erdingers verkopen ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jullie zitten begin van de avond in het centrum neem ik aan?
Aankomst: 3 dagen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:41 schreef Tauchmeister het volgende:
Beste -,
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden. Uw order (Ordernummer: -, Product: HTC One X) is per TNT Post aan u verzonden.
Wat een kutfilmpje man, jesusquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:38 schreef Kutstudent het volgende:
Michhas, check deze: Best vet gedaan.
aah snap, cancel die shit want hij is echt te groot. Kan niet eens normaal zitten met die telefoonquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:41 schreef Tauchmeister het volgende:
Beste -,
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden. Uw order (Ordernummer: -, Product: HTC One X) is per TNT Post aan u verzonden.
Als KK iets post is het altijd lame, jeweetzelf toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat een kutfilmpje man, jesusWéér 5 minuten van mijn leven die ik nooit meer terug krijg
Toch blijf ik hoop houden voor onze centenboy.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als KK iets post is het altijd lame, jeweetzelf toch?
En waarom?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Toch blijf ik hoop houden voor onze centenboy.
Je moet 'm ook in je broekzak stoppen en niet in iets andersquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
aah snap, cancel die shit want hij is echt te groot. Kan niet eens normaal zitten met die telefoon
miss poept ie wel iets uit van waarde je weet maar nooit jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Toch blijf ik hoop houden voor onze centenboy.
Fuck jou. Ik dacht dat jij dat wel vet vond als de skyrim fanboy die je bent.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat een kutfilmpje man, jesusWéér 5 minuten van mijn leven die ik nooit meer terug krijg
ja duh ik heet geen mauricequote:Op dinsdag 10 april 2012 15:47 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je moet 'm ook in je broekzak stoppen en niet in iets anders
Leuke attempt, maar niet echt vet ofzoquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Fuck jou. Ik dacht dat jij dat wel vet vond als de skyrim fanboy die je bent.
Een Aartje voor deze opmerkingquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Op een random terras waar ze erdingers verkopen ja.
welke kleur btw?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:41 schreef Tauchmeister het volgende:
Beste -,
War is die andere aartje :s die is veel schattiger :Squote:Op dinsdag 10 april 2012 15:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een Aartje voor deze opmerking![]()
[ afbeelding ]
En jij komt ook gewoon, meet begint in de middag al genoeg tijd om met paard en wagen weer terug naar dat gaat te gaan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
War is die andere aartje :s die is veel schattiger :S
Gloeiende gloeiendequote:Op dinsdag 10 april 2012 15:41 schreef Tauchmeister het volgende:
Beste -,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |