Donderdag, toen was het nog verzending binnen 24 uur. Nu staat op de site dat het verzending binnen 2-3 werkdagen is. Maargoed, goede vrijdag + weekend + 2e pasen is vandaag of morgen verstuurd dus.quote:
Mensen met zo'n instelling zijn degenen die in een dronken bui een schele zeekoe met scheve tanden in een donker steegje aan staan te duwenquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daarom elke kans pakken die je krijgt. Ook hier.
Daarom werk en privé gescheiden houden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mensen met zo'n instelling zijn degenen die in een dronken bui een schele zeekoe met scheve tanden in een donker steegje aan staan te duwen
oh snapquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mensen met zo'n instelling zijn degenen die in een dronken bui een schele zeekoe met scheve tanden in een donker steegje aan staan te duwen
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha wtfquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daarom werk en privé gescheiden houden.![]()
Dat heb ik ook altijd, zwaar verrotquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Donderdag, toen was het nog verzending binnen 24 uur. Nu staat op de site dat het verzending binnen 2-3 werkdagen is. Maargoed, goede vrijdag + weekend + 2e pasen is vandaag of morgen verstuurd dus.
Ik wil niet meer wachten, mijn wildfire is heul erg hard aan het afsterven
Morgen is mijn vriendin thuis om het pakketje aan te nemen, maar hij zal wel donderdag afgeleverd worden. Uiteraard wordt het dan niet bij de buren afgegeven maar komen ze vrijdag nogmaals. Ook dan is er niemand thuis en dan mag ik hem volgende week tijdens kantooruren ergens gaan ophalen waarschijnlijk.
Inderdaad, tegenwoordig kan het 4 dagen duren voordat je je pakketje hebt, en dan moet je hem alsnog ergens ophalenquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Gewoon iets op het postkantoor op kunnen halen zou zo fijn zijn
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:30 schreef Michhas het volgende:
ZATERDAG
Het bier zal rijkelijk vloeien, en wij zullen leven als koningen
De stad bestaat volledig uit zandpaden waar de Utrechtenaren vol trots in traditionele klederdracht met hun bolderkarren overheen kneurenquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Even over Zaterdag, wat voor een stenen liggen er in Utrecht in de stad zelf? Kan ik hakjes aan of ga ik mijn nek breken?
Alex in traditionele kledijquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De stad bestaat volledig uit zandpaden waar de Utrechtenaren vol trots in traditionele klederdracht met hun bolderkarren overheen kneuren
Ja kloptquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Alex in traditionele kledij![]()
Even serieus, volgens mij zijn er wel grote delen met klinkers (als ik het goed zeg).
Mooi, want in Arnhem breek ik mijn nek als ik in de stad op hakken loop.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Alex in traditionele kledij![]()
Even serieus, volgens mij zijn er wel grote delen met klinkers (als ik het goed zeg).
Ze heeft een beetje money gehosseld bij Bozz.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:48 schreef Rossdale het volgende:
Ik dacht dat je niet zou komen? Toch wel dus?
Suck for a buck?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje money gehosseld bij Bozz.
Paar uurtjes westervoortsedijk alles.quote:
Zit die tippelzone daar nog?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Paar uurtjes westervoortsedijk alles.
Hehe nee, ik kom wel Ross althans als dat nog mag hoorLang verhaal over hoe het nu zit enzo met werk zal ik jullie besparen
Echt? Nooit wat over gehoord, wou je er langs gaan dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zit die tippelzone daar nog?Ik dacht dat die shit daar opgedoekt was.
Toch chill dat je wel komt![]()
Ga je 's avonds terug naar Arnhem of Druten?
Ik wou wel even een kijkje gaan nemen jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt? Nooit wat over gehoord, wou je er langs gaan dan?![]()
Ik ben vrijdag al in Eurnhem, en ga daar ook weer terug heen. Dus moet even kijken hoe laat ik wil gaan en anders ga ik gewoon met jou mee.
haha die zooi wordt nooit opgedoekt, want dan hebben die buschauffeurs niks te doen in de pauzequote:Op dinsdag 10 april 2012 14:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zit die tippelzone daar nog?Ik dacht dat die shit daar opgedoekt was.
Toch chill dat je wel komt![]()
Ga je 's avonds terug naar Arnhem of Druten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |