Vrouwen eten wel vaker van beide walletjesquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niet genoeg aan een piemel hè
maar als je nou vrouwen eet, eet je dan ook beide walletjes?quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:46 schreef Pixell het volgende:
[..]
Vrouwen eten wel vaker van beide walletjes
Nee, tenzij je ook een man eet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:54 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar als je nou vrouwen eet, eet je dan ook beide walletjes?
Dan eet je balletjesquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:10 schreef Michhas het volgende:
En wat als je een kannibaal bent, en ze letterlijk echt eet?
Centralpoint is niet ONPOINT!quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:32 schreef Rossdale het volgende:
Bwoaaah Centralpoint verstuur die verdomde One X nou eens!
Oh jawel hoor. De zakenwereld van Amerika is zo immens veel groter dan die van Nederland. De kans dat je nog veel dieper valt als het misgaat is ook veel groter, dat is dan wel weer jammer.quote:
Ik blijf liever in Europa. Die Amerikanen zijn echt te idioot en geschift voor mijn doen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. De zakenwereld van Amerika is zo immens veel groter dan die van Nederland. De kans dat je nog veel dieper valt als het misgaat is ook veel groter, dat is dan wel weer jammer.
Ik denk dat Wall Street het meest multiculturele gebied van Amerika is eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik blijf liever in Europa. Die Amerikanen zijn echt te idioot en geschift voor mijn doen.
Net of ze je daar nodig hebben zonder zeer degelijke cv. Hun eigen vijver is groot genoeg om uit te vissen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. De zakenwereld van Amerika is zo immens veel groter dan die van Nederland. De kans dat je nog veel dieper valt als het misgaat is ook veel groter, dat is dan wel weer jammer.
Daarom elke kans pakken die je krijgt. Ook hier.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:59 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Net of ze je daar nodig hebben zonder zeer degelijke cv. Hun eigen vijver is groot genoeg om uit te vissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |