Eejquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:49 schreef PierreTT het volgende:
Ik vind het ook best. Uiteindelijk zijn we dus over met Tams,Michiel,Hugo,Maurice,Niels,Frankie en ik?
Dit!quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:48 schreef Rossdale het volgende:
Tenzij FS anders geen mogelijkheid heeft om te komen natuurlijk. Want voor die krullenbol reis ik wel een stukkie verder hoor
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bij mij tukken royale bank goedgevulde koelkast roken dit dat
Feestje in Amsterdam die avond, dus ik haakte sowieso vroeger afquote:
Ik moet ook eerder weg want moeders verjaardag.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:51 schreef dreamzk het volgende:
Ik was sowieso maar van plan om er kort bij te zijn, die avond andere plannen dus hou niet teveel rekening met mij
En zonder Parvusquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:51 schreef tliciouz het volgende:
Met andere woorden hetzelfde groepje als de vorige keer alleen nu met Tauch er bij.
Die kan in de middag ook, maar dan moest ie weer vroeg weg ofzo. Ik whatsapp hem nu wel anders vergeet ik het weer. Want hij moet oppassen.quote:
Proest,mooie gasten zijn julliequote:Op dinsdag 10 april 2012 16:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik moet ook eerder weg want moeders verjaardag.En Ross ook.
Hoe laat is eerder? Ik ben op z'n vroegst om half 8 in DB en 8 uur in Utregquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik moet ook eerder weg want moeders verjaardag.En Ross ook.
Niet als we naar Den Bosch gaan, dan moet ik geloof ik eerder weg.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:53 schreef PierreTT het volgende:
Maakt niet uit,ik heb Maurice en Michiel nog in de avonduren
Scheelt net een uurtje ofzo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet als we naar Den Bosch gaan, dan moet ik geloof ik eerder weg.
Dan naar Utrecht,doet me allemaal niks! Utrecht heeft ook nachtnet naar DB,Tilburg en Bredaquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet als we naar Den Bosch gaan, dan moet ik geloof ik eerder weg.
Laatste trein gaat om 0:01 dus lijkt me niet echt handigquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:55 schreef tliciouz het volgende:
En Arnhem geen optie? Dan kan Stoma ook komen, ik bedoel voor iedereen is het eigenlijk geen probleem want de meeste willen ook naar Utrecht treinen.
Haalbaarheid, de complete economie draait op fossiele brandstoffen. Zoveel partijen hebben belang bij het systeem zo houden zoals het nu is. Dat zijn leuke lulpraatjes maar dat gaat gewoon echt niet gebeuren totdat elke druppel olie en gas is verstookt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Over dat eerste ben ik het wel met je eens, maar wat is er mis met het streven om over te gaan op duurzame energie?
En Bozzmansquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:51 schreef tliciouz het volgende:
Met andere woorden hetzelfde groepje als de vorige keer alleen nu met Tauch er bij.
Wie hebben er baat bij naast de oliesjeiks en de graaiers in de top bij de grotere oliemaatschappijen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haalbaarheid, de complete economie draait op fossiele brandstoffen. Zoveel partijen hebben belang bij het systeem zo houden zoals het nu is. Dat zijn leuke lulpraatjes maar dat gaat gewoon echt niet gebeuren totdat elke druppel olie en gas is verstookt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |