Je mag wel bij mij slapen ;$quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:20 schreef KoningStoma het volgende:
Bij iemand slapen is net weer even teveel moeite.
bij vreemde mannen die je kent via get internet blijven slapen, geen probleem voor jou tochquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:20 schreef KoningStoma het volgende:
Bang dat je geraped wordt?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:20 schreef KoningStoma het volgende:
Zeg jij niets, Stoma wilt tenminste nog komen maar te ver weg. Jij overweegt het geen eens, pussy.quote:
Ik kan niet zemmel. Utrecht zou ik wel komen toggggg. Tis dat je een vriend hebt anders zou jij geraped worden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg jij niets, Stoma wilt tenminste nog komen maar te ver weg. Jij overweegt het geen eens, pussy.
Yeah right.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik kan niet zemmel. Utrecht zou ik wel komen toggggg. Tis dat je een vriend hebt anders zou jij geraped worden.
Smoesjes, bullshit, mietje, grote bek klein pikkie enzulksquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik kan niet zemmel. Utrecht zou ik wel komen toggggg. Tis dat je een vriend hebt anders zou jij geraped worden.
Beter leggen ze de hypotheekrenteaftrek aan banden, slaat nergens opquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:37 schreef dreamzk het volgende:
Samson was dronken of high toen hij zijn plannen maakte?
http://www.nu.nl/politiek(...)aarder-belasten.html
De rijken nog zwaarder belasten dan nuPopulisitisch geneuzel.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Smoesjes, bullshit, mietje, grote bek klein pikkie enzulks [ afbeelding ]
Behoorlijk jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:37 schreef dreamzk het volgende:
Samson was dronken of high toen hij zijn plannen maakte?
http://www.nu.nl/politiek(...)aarder-belasten.html
De rijken nog zwaarder belasten dan nuPopulisitisch geneuzel.
Hoop dat hij net zo'n politieke zelfmoord krijgt als Cohen. PvdAquote:Een ander speerpunt is het land volledig vrij te maken van fossiele brandstof. In 2050 moet de energievoorziening 100 procent duurzaam zijn.
Ik schaam me tenminste niet voor mijn identiteitquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeeeey, Rossdale is ook weer van de partij.
Over dat eerste ben ik het wel met je eens, maar wat is er mis met het streven om over te gaan op duurzame energie?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Behoorlijk ja
ook dit:
[..]
Hoop dat hij net zo'n politieke zelfmoord krijgt als Cohen. PvdANa Kok is het echt een lachwekkend groepje hippies geworden.
Ik ook niet hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik schaam me tenminste niet voor mijn identiteit
Ik vind het bestquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:43 schreef tliciouz het volgende:
Niemand die eens is met DB ipv Utrecht?
Dan kan ik niet meerquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:43 schreef tliciouz het volgende:
Vind DB ook prima, is voor mij ook korter treinenquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:43 schreef tliciouz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |