Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Ja, speel al vanuit de tijd van Championship managerquote:Op maandag 9 april 2012 21:27 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Vind ik wel! Heb je ervaring met de reeks?
Welke reeks gaat het over?quote:Op maandag 9 april 2012 21:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, speel al vanuit de tijd van Championship managerAlleen vorig jaar kon het me niet zo boeien. Nu ik zo met Fifa bezig ben, ben ik ook bang dat zon offline spel me niet meer echt kan boeien. Maar heb er zulke leuke herinneringen aan dat het toch wel kriebelt
Beetje onder de bureaus die viespeukquote:Op maandag 9 april 2012 21:30 schreef Thorb het volgende:
Gje doet 7 leraren en staat dan nog onvoldoende
Als je er echt een beetje de tijd voor neemt dan is het echt een topspel en is het zeer verslavend. Maar ik heb FM 2012 ook nog niet grijs gespeeld, FIFA 12 heeft helaas roet in het eten gegooidquote:Op maandag 9 april 2012 21:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, speel al vanuit de tijd van Championship managerAlleen vorig jaar kon het me niet zo boeien. Nu ik zo met Fifa bezig ben, ben ik ook bang dat zon offline spel me niet meer echt kan boeien. Maar heb er zulke leuke herinneringen aan dat het toch wel kriebelt
thats what I saidquote:Op maandag 9 april 2012 21:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
HARHARHAR MASTER BEREND JATOGGGquote:Op maandag 9 april 2012 21:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beetje onder de bureaus die viespeuk
Dacht dat je al wat ouder was.quote:Op maandag 9 april 2012 21:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit nu in 3havo, daarom wil ik overgaan om die vakken te laten vallen
Die 2e had ik al eerder gezien. Helemaal into de 5@tb opstellingen?quote:Op maandag 9 april 2012 21:32 schreef vandermar het volgende:
Toefjes, deze teams post ik steeds
http://www.futhead.com/12/squad/416616
http://www.futhead.com/12/squad/403838
Ik kom ze met regelmaat tegen en ben in een zweterige buiquote:Op maandag 9 april 2012 21:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die 2e had ik al eerder gezien. Helemaal into de 5@tb opstellingen?
quote:Op maandag 9 april 2012 21:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dacht dat je al wat ouder was.
Scheikunde moet je gewoon die gekke formules leren. 4havo is lang leven de lol. 3havo gemiddeld 30 min leren en huiswerk maken per dag. Nu gemiddeld 30 in de week, hahah. Veel tussenuren enzo.
Maarja succes met leren, dat we nog wat aanwinsten in onze club krijgen en nog veel mogen winnen
quote:Op maandag 9 april 2012 21:31 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Als je er echt een beetje de tijd voor neemt dan is het echt een topspel en is het zeer verslavend. Maar ik heb FM 2012 ook nog niet grijs gespeeld, FIFA 12 heeft helaas roet in het eten gegooid
Dan zet ik het wel weer even uit mn hoofd. Koop wel vaker in een bevlieging dingen waar ik niks mee doequote:Op maandag 9 april 2012 21:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
thats what I saidsaai man als je spellen hebt die je wat actiever kunt spelen (zoals fifa)
dan is het balen dat je geen GR hebt, Notefolioquote:Op maandag 9 april 2012 21:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon kut dat ik de kans loop om te blijven zitten op vakken die ik toch niet ga kiezen
Maarja, gewoon veel leren en volledig inzetten
Idd, maar uhh clubben is belangrijker als leren. Ik wil ook wel een x tegen quel spelen, jou heb ik al verslagen, nu quel nog ahhahahaquote:Op maandag 9 april 2012 21:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon kut dat ik de kans loop om te blijven zitten op vakken die ik toch niet ga kiezen
Maarja, gewoon veel leren en volledig inzetten
Ik ken het. Gran turismo 5 en rayman 1-2 weken geleden gekocht. Nu alweer onder het stof (wel 1x gespeeld beide, dat dan weer wel)quote:Op maandag 9 april 2012 21:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Dan zet ik het wel weer even uit mn hoofd. Koop wel vaker in een bevlieging dingen waar ik niks mee doe
kom tegen mij dan, ik hoor ook bij de clubquote:Op maandag 9 april 2012 21:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Idd, maar uhh clubben is belangrijker als leren. Ik wil ook wel een x tegen quel spelen, jou heb ik al verslagen, nu quel nog ahhahaha
Als ik het Nederlands in jouw berichten steeds lees, blijkt dat ook welquote:Op maandag 9 april 2012 21:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Idd, maar uhh clubben is belangrijker als leren. Ik wil ook wel een x tegen quel spelen, jou heb ik al verslagen, nu quel nog ahhahaha
Quel heeft mijn onverslaanbare bronzen MLS team verslagen. 2 Keer zelfs geloof ik. Vrouwenquote:Op maandag 9 april 2012 21:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |