Krap is dan ook niet heel veel. Op de foto in de OP staan er ook wel 3 a 4 op 1mtr² zo te zien.quote:Op maandag 9 april 2012 20:11 schreef densmee het volgende:
dat is gemiddeld 50 bij 50 cm en dat is niet heelveel
Het is een kleinschalig evenement in een zaal, ongeveer 25 bij 12 uit mn hoofdquote:Op maandag 9 april 2012 20:16 schreef trovey het volgende:
Ze moeten kunnen ademen.
Serieus: is het een evenement of een feest bij je thuis...ik denk niet dat mensen blij zullen zijn om als palingen in een ton te staan op een informeel feestje.![]()
500 mensen zijn uitgenodigdquote:Op maandag 9 april 2012 20:19 schreef densmee het volgende:
ik denk dat je blij moet zijn als je dan 900 mensen binnen hebt, en de brandweer eisen zal de verhuurder ook wel rekening mee houden.
maar de bar, en het podium van ongeveer 12 m2 moet er wel nog vanaf hahaquote:
is ritmo ontmaskerd?quote:Op maandag 9 april 2012 20:06 schreef stevenmac26 het volgende:
niet al te veel dikkerds zoals ritmo nemen en het komt goed
Lijkt me veel. Ik denk dat iedereen op een normaal feestje wel minstens een vierkante meter wil hebben. Zelfs een vierkante meter per persoon lijkt me weinig. Je moet er ook vanuit gaan dat er een deel niet komt, dus in dit geval zal het wel loslopen, hoop ik voor je.quote:Op maandag 9 april 2012 20:30 schreef Susteren het volgende:
Okey bedankt! 500/600 mensen moeten dus wel passen?
Jaquote:
Okey, er is nog een extra ruimte die bij gebrek kan worden geopend, dus denk idd dat het wel goed komtquote:Op maandag 9 april 2012 20:33 schreef Push. het volgende:
[..]
Lijkt me veel. Ik denk dat iedereen op een normaal feestje wel minstens een vierkante meter wil hebben. Zelfs een vierkante meter per persoon lijkt me weinig. Je moet er ook vanuit gaan dat er een deel niet komt, dus in dit geval zal het wel loslopen, hoop ik voor je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |