Ik hoop mee voor je.quote:Op maandag 9 april 2012 19:47 schreef Lindytje het volgende:
Kipke, a.s. donderdag mag ik weer
Maar ik heb eigenlijk vrij weinig te klagen deze keerIk heb een week (wat mijn dip-week zou zijn normaal) heeeeeeeeel naar gedroomd, maar overdag was het wel best allemaal.
Dus ik hoop dat dit zo door blijft zetten
da's fijn zegquote:Op maandag 9 april 2012 19:47 schreef Lindytje het volgende:
Maar ik heb eigenlijk vrij weinig te klagen deze keerIk heb een week (wat mijn dip-week zou zijn normaal) heeeeeeeeel naar gedroomd, maar overdag was het wel best allemaal.
Ja, is ook echt heeeeeeeel gaaf!!!quote:Op maandag 9 april 2012 19:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Goeien TT![]()
![]()
![]()
Ik ben helemaal hyper, heb er zo'n zin in
quote:Op maandag 9 april 2012 19:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Goeien TT![]()
![]()
![]()
Ik ben helemaal hyper, heb er zo'n zin in
Fijn! Ik hoop voor je dat het zo blijftquote:Op maandag 9 april 2012 19:47 schreef Lindytje het volgende:
quote:
Ja, dat is wel beter bericht inderdaadquote:Op maandag 9 april 2012 19:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da's fijn zeg
En ook leuk voor je behandelaar om te horen
Met Barry Stevens stem: voorwal doorwgwaan!
Ik bedacht me gisteravond ineens dat als we in Lapland zijn, de zon gewoon HELEMAAL niet ondergaatquote:
en datquote:
dat is zo naar.....quote:Op maandag 9 april 2012 19:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Fijn! Ik hoop voor je dat het zo blijft
Ik heb er zelf weer een depressie opzitten. Het suddert nog wat na maar ik geloof dat het wel aardig klaar is nu
Da's echt gaaf.quote:Op maandag 9 april 2012 19:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik bedacht me gisteravond ineens dat als we in Lapland zijn, de zon gewoon HELEMAAL niet ondergaat
En we kunnen nachtelijke kanotochten of wandelingen gaan doen, als excursies of gewoon op eigen houtje, zo extreem gaaf!
Om 1 uur 's nachts ofzo lekker in een bootje met die weirde schemer en gekke geluiden omdat het toch 's nachts is
Dat lijkt me echt zooooooooo tofquote:Op maandag 9 april 2012 19:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik bedacht me gisteravond ineens dat als we in Lapland zijn, de zon gewoon HELEMAAL niet ondergaat
En we kunnen nachtelijke kanotochten of wandelingen gaan doen, als excursies of gewoon op eigen houtje, zo extreem gaaf!
Om 1 uur 's nachts ofzo lekker in een bootje met die weirde schemer en gekke geluiden omdat het toch 's nachts is
Omdat het kan.quote:Op maandag 9 april 2012 19:52 schreef Sharana_LV het volgende:
HOEZO GAAT MILO ER MET MIJN UI VANDOOR!!!!!!!
Fijn dat het weer beter gaat.quote:Op maandag 9 april 2012 19:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja de bewolking lijkt weggetrokken. Heb nu weer zo'n 'oh ja zo hoorde ik me te voelen' gevoel
Kip dat klinkt gaaaaf!
quote:Op maandag 9 april 2012 19:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Omdat hij speciaal wil zijn?quote:Op maandag 9 april 2012 19:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja, dat is waarquote:Op maandag 9 april 2012 19:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Blij zijn met goeie dingen Lin, wat er komen gaat weet je toch niet en heeft geen zin om je zorgen om te maken
En als je iets leest is het vaak de gemiddelde "patient" en jij bent zoberzo verre van gemiddeld als persoon
En kus voor taart, hoop dat de zon snel gaat schijnen voor jou
(en voor mij ook natuurlijk he, voor iedereen gewoon ook)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |