Voor degenen die het wel willen weten, hij was Thomas en deed het met een medekandidaatquote:Op maandag 9 april 2012 19:44 schreef syllys het volgende:
[..]
Zat ik ook al te denken. Komt idd heel bekend voor
Euhm, ik kom uit een lerarenfamilie en ik heb zelf ook lesgegeven... een 5.5 is in die zin wel een voldoende... de absoluut kleinst mogelijke (een 5.4 is onvoloende...) maar het is een voldoende...quote:Op maandag 9 april 2012 21:31 schreef golfer het volgende:
Zo. Net pas terug gekeken.
Dat beloofd weer veel hilarische momenten deze week.
Dat jonge meisje met dat kapsel dat wil ontsnappen (Hannah) kan echt nauwelijks koken, haar duo-kandidaat dacht dat ie het wel kon en is nogal blijh met zichzelf, maar geeft haar wel de schuld van het mislukken van de opdracht, terwijl hij (Maurice) daar voor het grootste deel verantwoordelijk voor was. Vervolgens is ie blij met een 51/2 en noemt ie dat een voldoende.![]()
Andere vrouw (Kathy) moet wel om de tweede zin even vermelden dat ze uit Oostenrijk komt en doet mee aan een kookwedstrijd zonder ooit in haar leven een vis te hebben gefileerd.
En dan hebben we nog Ingeborg (het beste paard van stal) die maar wat aanrommelt, maar het toch voor elkaar krijgt behoorlijke gerechten op tafel te zetten.
Jelmer lijkt mij na vandaag de enige die rustig blijft en wel kan koken.
Ahh, dat is je makkelijke titel?quote:Op maandag 9 april 2012 22:27 schreef Albertoooo het volgende:
Ik weet eindelijk weer waar Jeroen (new kid vorige week) mij aan deed denken
[ afbeelding ]
twitter:Smartcook twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 16:17:01Brigade opdracht is koken met een winterse vrucht, best lastig, en dan daarna weer de 10-minuten opdracht, altijd lastig @RTLTopchef reageer retweet
quote:Robert Kranenborg en Paul van Gessel zullen vanavond in de studio 'Pied de Cochon' bereiden. Kort gezegd zijn dat varkenspootjes. De receptuur is oorspronkelijk afkomstig van de Franse kooklegende Charles Barrier. Barrier had rond 1870 een restaurant waar mensen van heinde en verre naartoe kwamen. Van hem wordt gezegd dat hij voor het eerst zalm rookte, maar ook voor het eerst ganzenlever maakte. De varkenspoten worden pas 'Pied de Cochon' nadat ze een nacht in zout hebben gelegen, gegaard worden in bouillon, gevuld worden met kip, of truffel, of ganzenlever of morieltjes en als laatste gepocheerd worden en daarna nog aangebraden worden in boter. Het gerecht wordt geserveerd met pommes de Anna (dunne aardappelschijfjes). Bon appétit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |