SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
Extra Gifjes:
Alle Topchef gifjes en quotes bij de hand hebben? Dat kan! Nu is er de Topchef gifjes & quotes-app!
Topchef-UI hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Deze komt me bekend voor.. Van Wie is de Chef geloof ikOp woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
In mannelijke vorm zou het wel iets kunnen zijn...quote:Op maandag 9 april 2012 19:25 schreef zoem het volgende:
Ik zou mijn hond (die ik niet eens heb) nog van Hanna aftrappen.Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.![]()
Nou, deze hond duikt er niet eens op.quote:Op maandag 9 april 2012 19:25 schreef zoem het volgende:
Ik zou mijn hond (die ik niet eens heb) nog van Hannah aftrappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |