SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!![]()
Goed topic.
Echt dit weer. Door de regen heen omdat je wel moet, net 1 seconde binnen zijn en zien dat het ophoudt met regenen
.
![]()
Mijn dag is weer goed omdat ik straks naar de bios gaquote:Op maandag 9 april 2012 17:33 schreef JackieBrown het volgende:
Goed topic.
Echt dit weer. Door de regen heen omdat je wel moet, net 1 seconde binnen zijn en zien dat het ophoudt met regenen
.
![]()
![]()
Oeeehhh vasje!quote:Op maandag 9 april 2012 17:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn dag is weer goed omdat ik straks naar de bios ga![]()
Heel de nacht regen, nu regen, vanmorgen toen ik erdoor moest droog.
Tevens muzieks:
full stops and exclamation marks![]()
Neuh, mijn geheimpjequote:Op maandag 9 april 2012 17:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ahww dateje dus. Pics van deze man?![]()
![]()
Maar ik weet al hoe Etha eruit zietquote:Op maandag 9 april 2012 17:49 schreef JackieBrown het volgende:
k is goed joh. Stuur ik jou ook geen pics van de mijneMaar was dat van jou nou ook echt serieus? Heb je er 2x over gehoord en toen niet meer
![]()
![]()
Antwoord ruilen voor pic van je hosselquote:Op maandag 9 april 2012 17:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar ik weet al hoe Etha eruit zietMaar was dat van jou nou ook echt serieus? Heb je er 2x over gehoord en toen niet meer
![]()
![]()
150 graden,7 minuten.
60 procent of the time, it works..every time.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Thanks and that doesn't make sense.quote:Op maandag 9 april 2012 18:03 schreef ThaTim het volgende:
150 graden,7 minuten.
60 procent of the time, it works..every time.![]()
Exactly.quote:Op maandag 9 april 2012 18:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Thanks and that doesn't make sense.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nice!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 18:19 schreef junamii het volgende:
[..]
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met m'n ex was ik een keer op een dubbeldate in de bios, dat andere stelletje deed niks anders dan zoenen en elkaar half bespringen, gewoon zo over die stoel heen en alles. Fucking irritant
![]()
![]()
Het was een hint.quote:Op maandag 9 april 2012 18:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Met m'n ex was ik een keer op een dubbeldate in de bios, dat andere stelletje deed niks anders dan zoenen en elkaar half bespringen, gewoon zo over die stoel heen en alles. Fucking irritant
Deathlift or Die.![]()
Ritmo is user af!
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: