abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 april 2012 @ 00:07:42 #76
353858 Ongedierte
Koop muggenspray.
pi_110952554
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:45 schreef Queeny1234 het volgende:
Geachte medemensen,

Ik ben een maand geleden terug gekomen naar Nederland.
Hiervoor ging ik 2 jaar op een uitwisseling naar Amerika.
Voor de duidelijkheid een vertaling:
Hi is Hallo
Obviously is Kennelijk
BFF is Best Friend Forever (beste vriend voor altijd)
Wanted is gewild.

Ik hoop dat de topic nu wat duidelijker is voor degenen die hard falen in een paar engelse woordjes.
Engels lukt je wel een beetje, nu nog Nederlands.
Mijn Signature is Signature.
pi_110973299
Hij is je beste vriend, je bent al heel belangrijk voor hem.
De stap naar meer dan vriendschap is kleiner dan ooit.
Hoe close is hij met zijn vriendin? Zo te horen niet al te,
grote kans dat hij jou ook meer dan leuk vind, knuffelen etc..
Probeer hem gewoon duidelijk te maken wat je voelt, bouw het gewoon
langzaam op en kom er niet plotseling meer, word steeds wat
closer tot jullie er niet meer om heen komen. Met zijn vriendinnetje
zal het wel los lopen en aangezien ze nog jong is zal ze er ook niet
veel aan over houden..
heel veel succes en volg je gevoel!
pi_110983318
Ik heb zelf ook een relatie gekregen met mijn beste vriend, en het is het beste wat je kan hebben. Ik zie dat je hebt geschreven dat ie je knuffelt, dat deden wij nog niet eens toen we alleen maar vrienden waren, en ik zie jongens dat zoiezo niet snel doen als ze alleen 'vrienden' zijn (sommigen, maar zeker niet veel) dus voor mijn idee heb je een grote kans.

Alleen wel jammer voor het meisje die al met hem heeft, want als ie werkelijk iets voor je voelt is ie toch fout bezig (het is niet jouw fout, gewoon ervoor gaan :) maar denk er wel over na of hij dat niet met jou zou doen, voor je eigen veiligheid)
  dinsdag 1 mei 2012 @ 13:49:31 #79
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_110994384
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 00:48 schreef blackheart03 het volgende:
Ik heb zelf ook een relatie gekregen met mijn beste vriend, en het is het beste wat je kan hebben. Ik zie dat je hebt geschreven dat ie je knuffelt, dat deden wij nog niet eens toen we alleen maar vrienden waren, en ik zie jongens dat zoiezo niet snel doen als ze alleen 'vrienden' zijn (sommigen, maar zeker niet veel) dus voor mijn idee heb je een grote kans.

Alleen wel jammer voor het meisje die al met hem heeft, want als ie werkelijk iets voor je voelt is ie toch fout bezig (het is niet jouw fout, gewoon ervoor gaan :) maar denk er wel over na of hij dat niet met jou zou doen, voor je eigen veiligheid)
Jongens knuffelen meisjes nu de hele tijd...
Vooral als gewoon vrienden, dus TS is fucked!
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_111110212
Ik zou eerst eens nadenken wat je belangrijker vind, liefde of vriendschap? Je kunt hem daardoor kwijt raken, maar dat hoeft ook weer niet! Ik zal eens praten met hem, het is je beste vriend, dus dan kun je vast je gevoelens aan hem kwijt ofniet :)?
pi_111120085
Grappig dat mensen als TS nog serieuze reacties krijgen. :')
pi_111120209
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:36 schreef Dimens het volgende:
Een meid die in de friendzone is gedumpt.

[ afbeelding ]
_O- _O-
pi_111131865
Gewoon met em naar bed gaan (= sex hebben) en vertel dat tegen zijn vriendin. Ze zal hem dumpen en dan kan jij hem voor je winnen.
pi_111139513
alles kan kapot :D
www.soundcloud.com/renoizedj
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')