ik word oud...quote:Op maandag 9 april 2012 16:29 schreef Queeny1234 het volgende:
HIIIII iedereeen!!!
Kijk ik zit met nogal een probleem...
Ik ben (meisje, 16 jaar, 5e klas vwo) super verliefd op mijn aller beste vriend!!
Hij zit bij veel vakken bij mij in de klas, en is 17 en de bester vriend ever! Ik bedoel bv. op een feest van een andere vriend van mij was ik dronken en jongens gingen daar misbruik van maken maar hij niet hij beschermde me de hele tijd en trok me weg etc!!
NAJA iig daar gaat het niet om
hij heeft een of andere sukkel vriendin van 14 die op een andere school zit....
Maar ik WIL hem!!! Ik word er helemaal gek van!! Telkens als we knuffelen, als hij naar me kijkt, telkens als we praten... Ik moet mezelf steeds herinneren dat hij die k*t vriendin heeft.....
Oja en donderdag gingen we met een paar vrienden naar een cafe, knuffelden we en praatten veeell. Toen vroegen andere mensen steeds aan hem is dat je vriendin etc. En ik zei dan steeeds neejoh dit is mmijn BFF, en hij dan jaaa dit is mijn beste vriendin!! En dan zijn vrienden de hele tijd zo van 1 van je beste vriendinnen toch??!?! Dus ik denk dat het nogal obvious is..... Ik wil hem ook niet kwijt als mijn BFF...
Hahaha ik weet dat dit een heel lang en loshangend verhaal is!!! Alle tips en comments zijn wanted!!
Beste,quote:Op maandag 9 april 2012 16:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben oprecht zo bang dat dit het Nederlands van haar generatie is..
quote:Op maandag 9 april 2012 16:45 schreef Queeny1234 het volgende:
Geachte medemensen,
Ik ben een maand geleden terug gekomen naar Nederland.
Hiervoor ging ik 2 jaar op een uitwisseling naar Amerika.
Voor de duidelijkheid een vertaling:
Hi is Hallo
Obviously is Kennelijk
BFF is Best Friend Forever (beste vriend voor altijd)
Wanted is gewild.
Ik hoop dat de topic nu wat duidelijker is voor degenen die hard falen in een paar engelse woordjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DIT!!!quote:Op woensdag 11 april 2012 19:38 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Beste,
Dit, wat u hier constateert, is zeker niet het geval.
Blijde mag ik u mededelen, maar in dit geval zeker niet met trots, dat ik hetzelfde opleidingsniveau deel (inclusief jaarlaag) als de dame die deze discussie heeft gestart.
Ik hoop hiermee mijn generatie voldoende te woord te hebben gestaan.
Hoogachtend,
TotaalZinloos
Al-je-blieft, doe de je 'geachte medemens' een plezier een ga in je graf liggen.quote:Op maandag 9 april 2012 16:45 schreef Queeny1234 het volgende:
Geachte medemensen,
Hi is Hallo
Obviously is Kennelijk
Wanted is gewild.
Ik hoop dat de topic nu wat duidelijker is voor degenen die hard falen in een paar engelse woordjes.
jouw UI is Perry, dus ben ik het met je eensquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:49 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Al-je-blieft, doe de je 'geachte medemens' een plezier een ga in je graf liggen.
You're not alone...quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:06 schreef ufopiloot12 het volgende:
Wat schaam ik mij voor mijn generatie.
I'm with you...quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 16:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Welkom in Nederland en redt je generatie met kennis en kunde, alsjeblieft!!
Nog even On-topic: TS, als je je bemoeit met de relatie van een ander komt karma je altijd een schop voor het achterwerk geven. En sneller dan je denkt.
Volgens mij moet je die pan nu tegen je eigen achterhoofd slaanquote:
Engels lukt je wel een beetje, nu nog Nederlands.quote:Op maandag 9 april 2012 16:45 schreef Queeny1234 het volgende:
Geachte medemensen,
Hi is Hallo
Obviously is Kennelijk
Wanted is gewild.
Jongens knuffelen meisjes nu de hele tijd...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:48 schreef blackheart03 het volgende:
Ik heb zelf ook een relatie gekregen met mijn beste vriend, en het is het beste wat je kan hebben. Ik zie dat je hebt geschreven dat ie je knuffelt, dat deden wij nog niet eens toen we alleen maar vrienden waren, en ik zie jongens dat zoiezo niet snel doen als ze alleen 'vrienden' zijn (sommigen, maar zeker niet veel) dus voor mijn idee heb je een grote kans.
Alleen wel jammer voor het meisje die al met hem heeft, want als ie werkelijk iets voor je voelt is ie toch fout bezig (het is niet jouw fout, gewoon ervoor gaanmaar denk er wel over na of hij dat niet met jou zou doen, voor je eigen veiligheid)
quote:Op maandag 9 april 2012 16:36 schreef Dimens het volgende:
Een meid die in de friendzone is gedumpt.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |