Wights hebben ook blauwe ogen geloof ik. Als je dat kindje in de pilot zag in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja want blauwe ogen. Als ik het goed begrijp.
Ja? Waren dat niet witte ogen? (Die ondode dude die de black watch wilde killen)quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:11 schreef Rahl het volgende:
[..]
Wights hebben ook blauwe ogen geloof ik. Als je dat kindje in de pilot zag in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://awoiaf.westeros.org/index.php/OthersAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Wie zegt dat die uitleg niet nog moet komen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:38 schreef planethugo het volgende:
fijn, alweer iets wat je uit de serie never nooit opgemaakt kon hebben
Ik wist het eigenlijk wel een beetjequote:Op vrijdag 13 april 2012 14:41 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Wie zegt dat die uitleg niet nog moet komen?
Aahh, ik dacht dat je het een mankement van de serie vond, maar het ging dus om de boek/serie 'discussie'quote:
Sja. Ik bedoel die brute Walkers ni het bos zien er veel intelligenter uit dan zo'n gaarlap die gewoon lomp naar zjin slachtoffers toe looptquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik had ook wel het idee dat er en verschil was tussen die zombie-achtigen en die figuren met lichtgevende ogen anders.
Hoort er denk ik expres bij want 'buitenlands' priester. (ik stoor mij er overigens niet zo aan.)quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Dat Engels van Caricetenenkrommend.
Ja, ik weet dat ze "buitenlands" moet overkomen. Maar ik vond het vanaf het begin al irritant. 'The night is dark and full of terrors' datquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoort er denk ik expres bij want 'buitenlands' priester. (ik stoor mij er overigens niet zo aan.)
Ja precies, in de allereerste aflevering was dat ook al zo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sja. Ik bedoel die brute Walkers ni het bos zien er veel intelligenter uit dan zo'n gaarlap die gewoon lomp naar zjin slachtoffers toe loopt
[...]
Wij jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:59 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat ze "buitenlands" moet overkomen. Maar ik vond het vanaf het begin al irritant. 'The night is dark and full of terrors' dat![]()
Ik denk wel dat ze het niet met opzet doet hoor, je hoort echt die NL klank erin.
En in andere films is haar accent veel minder, dus ze kan het wel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij jaVoor een amerikaan is het gewoon "iets buitenlands" en dat is de bedoeling.
Jouw commentaar is pas tenenkrommend. Haar Engels is perfect, je hoort een accent maar dat past bij haar rol. Ze hoefde voor deze rol niet haar accent te veranderen van de schrijvers en regisseurs.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Dat Engels van Caricetenenkrommend.
Carice lover in the house hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:09 schreef franske19 het volgende:
[..]
Jouw commentaar is pas tenenkrommend. Haar Engels is perfect, je hoort een accent maar dat past bij haar rol. Ze hoefde voor deze rol niet haar accent te veranderen van de schrijvers en regisseurs.
Ikke nietquote:
yup gezien. Wel aardig, geen topfilm maar ook niet waardeloos. Carica met rode haren en in een soort heksenrol.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |