Oh, had je beter in je OP kunnen zetten... Dit zal wel een stormlooptopic worden met zulks gedrag en woordkeuze!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:59 schreef Lunatic141 het volgende:
Ok
Mensen even wat duidelijk heid ik ga natuurlijk me ipad 2 niet 1 op 1 ruilen voor een ipad 1 de gene die een ipad1 heeft zal wat moeten bij leggen.
EN HET MOET EEN #G/WIFI ipad zijn anders NO Deal.
Nu 5.1, maar heb de benodigde dingen om hem terug te zetten naar een lagere versie. Ik weet niet zeker of dit 5.0 precies is, maar volgens mij wel.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:14 schreef Lunatic141 het volgende:
De mijn is 4 maandne oud bon alles er bij alleen welke firmware draai jij nu op ipad
Je bedoelt dat je die niet kunt jailbreaken om er "gratis" TomTom op te zetten?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:25 schreef Lunatic141 het volgende:
oke voor de duidelijkheid weer alles boven 5.0.1 geen intresse downgraden is een bitch en heb ik niks aan 5.1 is net lion 10.7 een bitch.
Nee gast, hij zegt toch: is een bitch.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je die niet kunt jailbreaken om er "gratis" TomTom op te zetten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |