abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110096967
Beste mensjes,

Ik ben een beetje een zielepoot, dus vraag om wat advies.
Ben van nature geen quasi-nonchalante mooiboy, dus met het zelfvertrouwen is het niet altijd even goed gesteld geweest.
Toch kwam er een bloedmooi meisje op m'n pad. Het probleem was echter dat ze al 3,5 jaar bezet was.
Na maanden investeren heeft ze haar relatie afgekapt en hebben we het ontzettend naar ons zin gehad.
De jongen die altijd zijn babbeltje klaar had toen ze een relatie had, veranderde echter opnieuw in een kneusje zonder ballen.
Onze relatie is, vanzelfsprekend, na een jaar proberen stukgelopen. Tot op de dag van vandaag mis ik haar(nu zo'n anderhalf jaar terug).
Ik heb nog een aantal keren het idee gehad dat het allemaal wel weer goed zou komen, omdat ze opnieuw contact zocht.
Ik had haar van hyves, facebook en telefoon etc. verwijdert(ondanks dat haar nummer nog steeds in m'n hoofd zit).
Een aantal weken geleden, nadat ik met m'n kop in een bekend praatprogramma over mijn uitvinding had verteld, zocht ze weer contact.
We hebben dezelfde week nog afgesproken, omdat ik later die week voor een conferentie zou vertrekken naar het buitenland.
Ik heb haar, met het oog op 'laat ik het nu eens normaal en vriendschappelijk aanpakken, opnieuw toegevoegt op de sociale-netwerken en om eerlijk te zijn ben ik daar vanaf dat moment fulltime mee bezig.
Daarna is het contact wederom doodgebloed(na eigen falen heb ik het idee).
Ik heb zelf nog een aantal keren stappen ondernomen maar aan reacties als 'okeee', 'tjaaaa' en 'hmmm' heb ik geen boodschap.
Toevallig heb ik enige tijd geleden mijn zinnen gezet op een andere dame(met een relatie van 3,5 jaar.....).
Ik hoop in principe dat dat niets wordt, omdat ik niet weer met zo'n onbetrouwbaar type te maken wil krijgen.
Twee weken geleden hadden we een date. In het café waar we zaten werden we opgeschrikt door het verschijnen van JAWEL! m'n ex-vriendinnetje.
Ik kon tegen geen van de twee meer een woord uitbrengen en ben uit schaamte opgestapt.
Vanaf dat moment zit ze weer constant in m'n hoofd(en dat weet ze). Telkens als ik goed bezig ben duikt ze ergens op en ga ik in een hoekje zielig zitten doen.
Wat is er mis? Hoe kan ik dat mens voorgoed uit m'n gedachten verbannen? Wil nu namelijk wel eens verder...

Alvast tenk joe!
  maandag 9 april 2012 @ 16:21:47 #2
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_110098689
Dat is gewoon bad luck. Je hebt weer even tijd nodig om haar uit je hoofd te zetten.
En met zielig doen heb je alleen jezelf maar, waarom zou je?
Je moeder is een hamster
  maandag 9 april 2012 @ 17:26:01 #3
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_110100844
Wie is hier nou de uitvinder? Gij of wij??

Probeer eens een meid te vinden die geen relatie heeft.

En hoe kan het dat de ex ineens in hetzelfde cafe op duikt??
Ben je daar toevallig met een rede naar toegegaan?
pi_110101139
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:21 schreef Crutch het volgende:
Dat is gewoon bad luck. Je hebt weer even tijd nodig om haar uit je hoofd te zetten.
En met zielig doen heb je alleen jezelf maar, waarom zou je?
Nouja, het is wel iets wat me op treurig bewolkte dagen als deze bezighoudt. Dat is nu wel een beetje vermoeiend aan het worden, na bijna anderhalf jaar.

quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 17:26 schreef Joe-Momma het volgende:
Wie is hier nou de uitvinder? Gij of wij??

Probeer eens een meid te vinden die geen relatie heeft.

En hoe kan het dat de ex ineens in hetzelfde cafe op duikt??
Ben je daar toevallig met een rede naar toegegaan?
Tsja, weet ook niet wat dat met die relaties. Het is in beide gevallen ook hun eerste echte vriendje.
Wat betreft de meeting in het café. Nee, niet met een reden naar binnen gestapt. Ben er overigens ook nog nooit met haar geweest. Onze relatie vond immers grotendeels plaats op mijn slaapkamer.
  maandag 9 april 2012 @ 17:38:28 #5
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_110101338
De enige tip die ik voor je heb is je eigen TT.
pi_110102649
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 15:33 schreef doppawoppa het volgende:

Toevallig heb ik enige tijd geleden mijn zinnen gezet op een andere dame(met een relatie van 3,5 jaar.....).
Heb je dat vaak dat je semi-onbereikbare heel graag wilt? Ga je hierna weer "toevallig" achter iemand aan met een langdurige relatie?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_110102725
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 18:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Heb je dat vaak dat je semi-onbereikbare heel graag wilt? Ga je hierna weer "toevallig" achter iemand aan met een langdurige relatie?
Nee, dat is nou juist het gekke. Het komt maar aanwaaien, terwijl ik er helemaal niet zo op sta te wachten of duidelijk 'aas' op meisjes met een relatie.
pi_110102775
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 18:20 schreef doppawoppa het volgende:

[..]

Nee, dat is nou juist het gekke. Het komt maar aanwaaien, terwijl ik er helemaal niet zo op sta te wachten of duidelijk 'aas' op meisjes met een relatie.
Waarom zou je er dan zielig over gaan doen? Als het kan komen aanwaaien kan het ook weer wegwaaien. Volgende patïent.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_110103879
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 18:22 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Waarom zou je er dan zielig over gaan doen? Als het kan komen aanwaaien kan het ook weer wegwaaien. Volgende patïent.
Aanwaaien in de zin van; meestal zijn de meisjes die interesse hebben per definitie meisjes met een relatie.
Eerlijk is eerlijk, ik heb ze helaas niet voor het uitkiezen.
Dat eerste geval is hardnekkig en komt telkens terug..zodra ik hap laat zij min of meer blijken dat ze allang verder gaat met d'r leventje en niet op een terugkeer van mij staat te wachten. Dat is frustrerend en kan er makkelijk voor zorgen dat ik een week of zes in zak en as zit. Daar wil ik vanaf!
pi_110103992
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 18:54 schreef doppawoppa het volgende:

[..]

Aanwaaien in de zin van; meestal zijn de meisjes die interesse hebben per definitie meisjes met een relatie.
Eerlijk is eerlijk, ik heb ze helaas niet voor het uitkiezen.
Dat eerste geval is hardnekkig en komt telkens terug..zodra ik hap laat zij min of meer blijken dat ze allang verder gaat met d'r leventje en niet op een terugkeer van mij staat te wachten. Dat is frustrerend en kan er makkelijk voor zorgen dat ik een week of zes in zak en as zit. Daar wil ik vanaf!
Dat laat je zelf toe. Ik denk dat de oplossing je allang duidelijk is, maar je er op één of andere manier niet aan wilt toegeven. Hoeft ook niet, maar het zal alleen maar frustreren. Dus is het aan jou om de keus te maken uiteindelijk.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_110104292
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 17:33 schreef doppawoppa het volgende:
Tsja, weet ook niet wat dat met die relaties. Het is in beide gevallen ook hun eerste echte vriendje.Wat betreft de meeting in het café. Nee, niet met een reden naar binnen gestapt. Ben er overigens ook nog nooit met haar geweest. Onze relatie vond immers grotendeels plaats op mijn slaapkamer.
Tweede vriendje zijn gaat nooit goed, eerste of derde misschien wel, maar tweede nooit :'(
pi_110107391
@Nick: Explain? ;)
pi_110108456
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 20:18 schreef thatday het volgende:
@Nick: Explain? ;)
Vraag dat maar aan de vrouwen niet aan mij :'(
pi_110111087
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 19:05 schreef NickGrouwen het volgende:

[..]

Tweede vriendje zijn gaat nooit goed, eerste of derde misschien wel, maar tweede nooit :'(
Al ben ik de vierendertigste, ze moet gewoon normaal doen!
Anyway, misschien heb je een punt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')