Beste mensjes,
Ik ben een beetje een zielepoot, dus vraag om wat advies.
Ben van nature geen quasi-nonchalante mooiboy, dus met het zelfvertrouwen is het niet altijd even goed gesteld geweest.
Toch kwam er een bloedmooi meisje op m'n pad. Het probleem was echter dat ze al 3,5 jaar bezet was.
Na maanden investeren heeft ze haar relatie afgekapt en hebben we het ontzettend naar ons zin gehad.
De jongen die altijd zijn babbeltje klaar had toen ze een relatie had, veranderde echter opnieuw in een kneusje zonder ballen.
Onze relatie is, vanzelfsprekend, na een jaar proberen stukgelopen. Tot op de dag van vandaag mis ik haar(nu zo'n anderhalf jaar terug).
Ik heb nog een aantal keren het idee gehad dat het allemaal wel weer goed zou komen, omdat ze opnieuw contact zocht.
Ik had haar van hyves, facebook en telefoon etc. verwijdert(ondanks dat haar nummer nog steeds in m'n hoofd zit).
Een aantal weken geleden, nadat ik met m'n kop in een bekend praatprogramma over mijn uitvinding had verteld, zocht ze weer contact.
We hebben dezelfde week nog afgesproken, omdat ik later die week voor een conferentie zou vertrekken naar het buitenland.
Ik heb haar, met het oog op 'laat ik het nu eens normaal en vriendschappelijk aanpakken, opnieuw toegevoegt op de sociale-netwerken en om eerlijk te zijn ben ik daar vanaf dat moment fulltime mee bezig.
Daarna is het contact wederom doodgebloed(na eigen falen heb ik het idee).
Ik heb zelf nog een aantal keren stappen ondernomen maar aan reacties als 'okeee', 'tjaaaa' en 'hmmm' heb ik geen boodschap.
Toevallig heb ik enige tijd geleden mijn zinnen gezet op een andere dame(met een relatie van 3,5 jaar.....).
Ik hoop in principe dat dat niets wordt, omdat ik niet weer met zo'n onbetrouwbaar type te maken wil krijgen.
Twee weken geleden hadden we een date. In het café waar we zaten werden we opgeschrikt door het verschijnen van JAWEL! m'n ex-vriendinnetje.
Ik kon tegen geen van de twee meer een woord uitbrengen en ben uit schaamte opgestapt.
Vanaf dat moment zit ze weer constant in m'n hoofd(en dat weet ze). Telkens als ik goed bezig ben duikt ze ergens op en ga ik in een hoekje zielig zitten doen.
Wat is er mis? Hoe kan ik dat mens voorgoed uit m'n gedachten verbannen? Wil nu namelijk wel eens verder...
Alvast tenk joe!