Klopt, ik zie wel wat er gebeurd, ik blijf sowieso lekker bij die andere band toetsen spelen, èn gitaar bij m`n bandcoachings bandjequote:Op maandag 9 april 2012 13:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gewoon niet doen. Nee zeggen is niet zo moeilijk.
[..]
Bijvoorbeeld. Gewoon op je eigen niveau gitaar blijven spelen en toetsen doen bij die andere band want daarmee kun je wel aardig met ze meekomen.
Precies.quote:Op maandag 9 april 2012 13:43 schreef Cynic het volgende:
Ik heb nog nooit bij een sessie meegedaan, kan ik alleen maar bij op m'n bek gaan.
Dat is waar, maar aan de andere kant, het is ook wel een goede *Learning curve* toch?quote:Op maandag 9 april 2012 13:43 schreef Cynic het volgende:
Ik heb nog nooit bij een sessie meegedaan, kan ik alleen maar bij op m'n bek gaan.
Wat ik bij dat bandje waar ik nu in zit heb is dat ik denk, ja.. prima, bring it on, maar ik durf het gewoon niet aan om met die andere gasten mee te spelen.quote:Op maandag 9 april 2012 13:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Precies.
Ik zit ook helemaal niet op zoiets te wachten.
Roept er iemand: Blues in C.
Ja, prima jongens, ga vooral jullie gang. Ga ik wel een biertje drinken aan de bar....
Danelectro snap ik maar geen idee wat Clint Eastwood en Tim Roth in de OP te zoeken hebben.quote:Op maandag 9 april 2012 13:46 schreef Ulx het volgende:
Ik mis nog steeds Danelectro en Eastwood bij de gitaren in de TT. En Orange mag wel bij de versterkers worden genoemd.
Als Jimmy Page en Jack White en Calexico en Oasis en QOTSA en zo die dingen gebruiken zal het niet al te obscuur zijn.
quote:Op maandag 9 april 2012 13:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Precies.
Ik zit ook helemaal niet op zoiets te wachten.
Roept er iemand: Blues in C.
Ja, prima jongens, ga vooral jullie gang. Ga ik wel een biertje drinken aan de bar....
Ik hou niet van flauwe grapjes. Is dat verdomme nog niet duidelijk?quote:Op maandag 9 april 2012 13:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Danelectro snap ik maar geen idee wat Clint Eastwood en Tim Roth in de OP te zoeken hebben.
Kijkt überhaupt iemand naar die OP?quote:Op maandag 9 april 2012 13:46 schreef Ulx het volgende:
Ik mis nog steeds Danelectro en Eastwood bij de gitaren in de TT. En Orange mag wel bij de versterkers worden genoemd.
Als Jimmy Page en Jack White en Calexico en Oasis en QOTSA en zo die dingen gebruiken zal het niet al te obscuur zijn.
ik ben de.laatste tijd juist enorm tevreden met mn gearquote:Op maandag 9 april 2012 14:20 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
IK vertoon GOG
gitaar ontwijkend gedrag
Geen idee, ik speel zoals ik speel zonder sessies. Heb wel altijd in bands gespeeld, eigen werk schrijven en spelen. Dan mis je vast bepaalde dingen, maar je komt er ook wel.quote:Op maandag 9 april 2012 13:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar aan de andere kant, het is ook wel een goede *Learning curve* toch?
Wie ben jij dan weerquote:Op maandag 9 april 2012 15:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Mij niet eens toevoegen in het OP!
Dat is ook zo, ik speel pas sinds 1 korte tijd in een bandje... gaat best ok.quote:Op maandag 9 april 2012 14:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Geen idee, ik speel zoals ik speel zonder sessies. Heb wel altijd in bands gespeeld, eigen werk schrijven en spelen. Dan mis je vast bepaalde dingen, maar je komt er ook wel.
London City inderdaad. Een Bulldog of een Hornet is een redelijk goede JCM800 kloon.quote:Op maandag 9 april 2012 16:41 schreef KaMo het volgende:
Mensen, wat voor versterker raden jullie de gitarist van mijn band aan? Hij heeft nu line 6 spider en wilt upgraden naar iets "marshallachtigs", liefst ruim onder 500
London City, Marshall?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |