quote:Op 28 april aanstaande zal de eerste trailer verschijnen van Call of Duty: Black Ops 2. Deze Debut Trailer verschijnt precies twee jaar na de eerste trailer van de eerste Black Ops. Bovenstaand plaatje stond namelijk korte tijd op de officiële Call of Duty.com site, maar werd snel na ontdekking weer offline gehaald.
Het plaatje is ontdekt op een vrij simpele manier. De ontdekker heeft de link naar plaatjes van Modern Warfare 3, http://www.callofduty.com/mw3/images, vervangen door http://www.callofduty.com/bo2/images. De URL is ondertussen offline gehaald door Activision.
Wat we van deze trailer moeten verwachten, is nog onbekend, maar het zal vast en zeker weer voor veel spanning en spektakel zorgen!
Waarom eigenlijk? In mijn ogen waren sinds MW2 alle CoD's van hetzelfde niveauquote:
Nee, BO voelt heel anders aan dan de MW serie. Setting, maps, wapens, graphics, killstreaks. Alles vond ik minder dan MW2..quote:Op maandag 9 april 2012 12:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? In mijn ogen waren sinds MW2 alle CoD's van hetzelfde niveau
quote:Op maandag 9 april 2012 13:02 schreef Zombiehoofd het volgende:
Ik wil jetpacks, kruisraketten, speren, paarden, graafmachines, mest, alles. Anders niet goed.
Oh.quote:Op maandag 9 april 2012 12:23 schreef OverRated het volgende:
[..]
Nee, BO voelt heel anders aan dan de MW serie. Setting, maps, wapens, graphics, killstreaks. Alles vond ik minder dan MW2..
Je vergeet de slagroomtaartjes.quote:Op maandag 9 april 2012 13:02 schreef Zombiehoofd het volgende:
Ik wil jetpacks, kruisraketten, speren, paarden, graafmachines, mest, alles. Anders niet goed.
quote:
De singleplayer van BO vond ik wel geweldig trouwens. Zag er voor mijn idee grafisch ook anders uit dan de MPquote:Op maandag 9 april 2012 13:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh.
Ik vond de setting en de wapens eigenlijk stiekem leuker en de graphics ook beter. Maar ik ben dan ook nooit bijster geïnteresseerd geweest in de multiplayer
Ik zal ook wel paar oude goude plaatsen.quote:
Idd, als je bij BO de hondjes haalde dan maakte het niks uit of je erna stierfquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:42 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Killstreaks die niet meewerken aan je volgende killstreaks en geen deathstreaks.
Wel mogen ze er van mij in houden dat je wanneeer je derde killstreak hebt gehaald en niet dood gaat, gewoon weer aan je eerste killstreak begint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |