Ok laat ik het anders verwoorden. Ik post niet dat ik wil neuken.quote:
Dat is dan wel weer heel lief van je.quote:Op maandag 9 april 2012 00:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ik discrimineer heus niet.
quote:Op maandag 9 april 2012 00:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer heel lief van je.
ik ben na 4 in slaap gevallen en ik kan nu al niet meer slapenquote:Op maandag 9 april 2012 08:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
harde l. En waarom ben ik nu al wakker? Lag er verdorie om 2 uur pas in...
Logisch nadenken, soms is het antwoord gewoon simpel :pquote:Op maandag 9 april 2012 10:25 schreef Skv het volgende:
Bohh doodop.. En straks intelligentietest maken voor een sollicitatie.Iemand tips daarvoor?
Het is vooral patroonherkenningquote:Op maandag 9 april 2012 10:27 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Logisch nadenken, soms is het antwoord gewoon simpel :p
Wat een tip... Maar succes!
Ah, dat is mijn sterke kantquote:
Nu heb ik honger gekregenquote:Op maandag 9 april 2012 10:28 schreef STING het volgende:
Kom op ovenbroodjes, schiet eens op, ik heb honger.
quote:Op maandag 9 april 2012 10:35 schreef STING het volgende:
[..]
Ovenbroodjes mogen even afkoelen, nu nog even wachten op m'n gekookte eitje
Bedanktquote:Op maandag 9 april 2012 10:37 schreef ovoxo het volgende:
[..]. Ga straks wel een broodje maken. Eet smakelijk alvast
.
Oeh ook lekkerquote:Op maandag 9 april 2012 10:37 schreef Mickeys het volgende:
Hier even 7 sinaasappeltjes geperst en samen met 2 banaantjes in de blender gedaan. Broodje en kopje koffie erbij... genieten dus, heb ik geen partner voor nodig![]()
![]()
![]()
Zekers, als je je beseft dat het broodje een pistoletje met een dikke laag nutella isquote:
nutellaquote:Op maandag 9 april 2012 10:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zekers, als je je beseft dat het broodje een pistoletje met een dikke laag nutella is
Broodje in de blender?quote:Op maandag 9 april 2012 10:37 schreef Mickeys het volgende:
Hier even 7 sinaasappeltjes geperst en samen met 2 banaantjes in de blender gedaan. Broodje en kopje koffie erbij... genieten dus, heb ik geen partner voor nodig![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |