Het antwoord blijft nee, of je moet kleurenlenzen willen aanschaffen....quote:
Bitch, pleasequote:Op maandag 9 april 2012 00:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het antwoord blijft nee, of je moet kleurenlenzen willen aanschaffen....
Blijft een vrouw he, die moet je soms 3 keer vertellen wat je wil.quote:Op maandag 9 april 2012 00:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kleurlenzen? Hoezoquote:Op maandag 9 april 2012 00:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Blijven smsen Hara, geen enkele man weerstaat lang de lokroep van een vrouwtje. Daar zijn wij gewoon te zwak voor...quote:
Ik merk het ja...quote:Op maandag 9 april 2012 00:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Blijft een vrouw he, die moet je soms 3 keer vertellen wat je wil.
Ze kan beter gewoon een foto sturen met een mooi setje, we zijn tenslotte visueel ingesteldquote:Op maandag 9 april 2012 00:19 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Blijven smsen Hara, geen enkele man weerstaat lang de lokroep van een vrouwtje. Daar zijn wij gewoon te zwak voor...
Nee, gewoon nee.quote:Op maandag 9 april 2012 00:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze kan beter gewoon een foto sturen met een mooi setje, we zijn tenslotte visueel ingesteld
Doe nou niet zo, je komt heus over mij heen. Het ligt niet aan jou maar aan mij, je vind heus een ander leukere man. Ik heb tijd en ruimte voor mezelf nodig, begrijp je?quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 00:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Doe nou niet zo, je komt heus over mij heen. Het ligt niet aan jou maar aan mij, je vind heus een ander leukere man. Ik heb tijd en ruimte voor mezelf nodig, begrijp je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
Gouden tip zelfs. Maar het is een feit dat vrouwen zulke tips sneller van elkaar aannemen en met veel tegenzin die van een man.quote:
Neem jij zulke tips aan van mannen?quote:Op maandag 9 april 2012 00:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Gouden tip zelfs. Maar het is een feit dat vrouwen zulke tips sneller van elkaar aannemen en met veel tegenzin die van een man.
Knuf* Kroel*quote:
Nee, het zijn tips die je aan vrouwen moet geven. Niet alles is omkeerbaar lieve schat...quote:
Maar je geeft zulke tips niet aan vrouwen met blauwe ogen?quote:Op maandag 9 april 2012 00:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nee, het zijn tips die je aan vrouwen moet geven. Niet alles is omkeerbaar lieve schat...
Ja, dat wel. Ik discrimineer heus niet.quote:Op maandag 9 april 2012 00:30 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Maar je geeft zulke tips niet aan vrouwen met blauwe ogen?
Je mag de waarheid wel zeggen, hoor.quote:Op maandag 9 april 2012 00:31 schreef muhahaha het volgende:
Dan niet, ik hoef niet zo wanhopig te neuken ....
Nee joh, mensen vinden je vast ook niet raar enzo. Je weet.quote:Op maandag 9 april 2012 00:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ik discrimineer heus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |