Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Air kicks tochquote:Op zondag 8 april 2012 22:22 schreef vandermar het volgende:
Hoe voelt het om open deuren in te trappen?
instellingen, audio, spaansquote:Op zondag 8 april 2012 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoe doe je spaans dan? Ik kan alleen nederlands en engels
quote:Op zondag 8 april 2012 22:22 schreef vandermar het volgende:
Hoe voelt het om open deuren in te trappen?
Zelf weten.quote:Op zondag 8 april 2012 22:26 schreef Chocomelkkoe het volgende:
maar om ff wat reactie te krijgen, mijn team verkopen, ondertussen met dit team spelen en na de crash team terughalen met UP aguero? http://www.futhead.com/12/squad/410142
ik bedoel meer of dat team beter is dan de silvers, want ook goedkoper enzo, heb het idd verkeerd geforumuleerdquote:
Of een grotendeels gouden team beter is dan een silver team dus?quote:Op zondag 8 april 2012 22:28 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
ik bedoel meer of dat team beter is dan de silvers, want ook goedkoper enzo, heb het idd verkeerd geforumuleerd
meer om handicap voor te krijgen en skillen kan evengoed bedoel ikquote:Op zondag 8 april 2012 22:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Of een grotendeels gouden team beter is dan een silver team dus?
433quote:Op zondag 8 april 2012 22:29 schreef Fuszy het volgende:
Je gaat dan 4-3-1-2 spelen. Dan kan je beter stoppen
Trechter incoming. Je hebt dan totaal geen vrijheid.
Valt allemaal wel mee met die handicap. Bouw gewoon iets wat je leuk vindt, beetje standaard Brazil teampje dit maar als jou het blij maakt.quote:Op zondag 8 april 2012 22:30 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
meer om handicap voor te krijgen en skillen kan evengoed bedoel ik
brazil is altijd standaardquote:Op zondag 8 april 2012 22:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee met die handicap. Bouw gewoon iets wat je leuk vindt, beetje standaard Brazil teampje dit maar als jou het blij maakt.
4312 bedoelde ik, sorryquote:Op zondag 8 april 2012 22:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
4-3-3 met 2 strikers en een CF? Nog nooit gezien.
Ik zou geen 4-3-1-2 gaan spelen. Dan kan je beter 4-2-2-2 gaan spelen. Gebruik je goede CAM's of CF's op de flanken en dan kan je ze gebruiken voor lange skillruns. Neymar lijkt me daar perfect voor en ook een Carlos Eduardo of een Lucas kan dat goed.quote:Op zondag 8 april 2012 22:33 schreef Chocomelkkoe het volgende:
[..]
4312 bedoelde ik, sorrydacht dat je 4321 zei
Ligt aan je systeem van spelen hoor. Als je combineert door het midden is dit uitermate geschikt, deed ik vroeger ookquote:Op zondag 8 april 2012 22:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zou geen 4-3-1-2 gaan spelen. Dan kan je beter 4-2-2-2 gaan spelen. Gebruik je goede CAM's of CF's op de flanken en dan kan je ze gebruiken voor lange skillruns. Neymar lijkt me daar perfect voor en ook een Carlos Eduardo of een Lucas kan dat goed.
en waarschijnlijk ook goedkoper dan want cam naar cm kaartjes zijn 6k, goed ideequote:Op zondag 8 april 2012 22:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zou geen 4-3-1-2 gaan spelen. Dan kan je beter 4-2-2-2 gaan spelen. Gebruik je goede CAM's of CF's op de flanken en dan kan je ze gebruiken voor lange skillruns. Neymar lijkt me daar perfect voor en ook een Carlos Eduardo of een Lucas kan dat goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |