niet de knaptste maar wel verreweg de leukste van het stel!
 niet de knaptste maar wel verreweg de leukste van het stel! al weet ik niet meer wie dat zei
 al weet ik niet meer wie dat zei

oud opgetut lijk dat ze is en dan blijkt ze 24 te zijn.... ik dacht echt eerder aan 34.
 oud opgetut lijk dat ze is en dan blijkt ze 24 te zijn.... ik dacht echt eerder aan 34. 

Niet zien dat de OP anders is.quote:Op maandag 9 april 2012 00:40 schreef Frag_adder het volgende:
We missen een aantal vrouwen in de OP of niet? Ik meen dat er 8 waren of zo
Sowieso die vrouw die met een voetballer ging en die date van Sabeau "pakte" in de eerste aflevering (ik faal zo hard in namen)oud opgetut lijk dat ze is en dan blijkt ze 24 te zijn.... ik dacht echt eerder aan 34.
Mooie aan het programma is wel dat je heel goed ziet bij een aantal vrouwen hoe hun belachelijke eisenpakket hetgeen wat ze te bieden hebben overschaduwd
Edit: Ahhh ik heb het KLB topic gevonden waar de TS de OP van heeft gekaapt, beetje lui maar wel efficient

mijne in teruggetrokken stand in ijskoud water..
 mijne in teruggetrokken stand in ijskoud water..

heb dr zin in
 heb dr zin in 

dames die in NL niet aan de man geraken, mogen daten in het buitenland.quote:Op zondag 15 april 2012 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Wat de neuk is dit voor programma?
Op zich wel een leuk concept volgens mij

heeeel erg duidelijkquote:Op zondag 15 april 2012 21:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
dames die in NL niet aan de man geraken, mogen daten in het buitenland.
de reden waarom ze in NL geen man vinden, word je duidelijk als je één show hebt gezien
 vooral bij edmee
 vooral bij edmee

je komt dat bed niet levend uitquote:Op zondag 15 april 2012 21:33 schreef Montelly het volgende:
Edmee is volgens mij een beest in bed, alleen nooit tevreden.

Jup.quote:Op zondag 15 april 2012 21:34 schreef Nielsch het volgende:
Edmee is toch diegene die vorige week tijdens de speeddate die hele discussie over homoseksualiteit aanging met die bekrompen Amerikaan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |