Zo kan je het zien, maar dit speelt een tijdje en het is alleen maar erger en erger aan het worden. Dus ga je even op internet kijken en vervolgens op fok even informeren..quote:
uuh.....nee.quote:Op zondag 8 april 2012 19:05 schreef BlackStone22 het volgende:
[..]
Zo kan je het zien, maar dit speelt een tijdje en het is alleen maar erger en erger aan het worden. Dus ga je even op internet kijken en vervolgens op fok even informeren..
Thnx voor de eerste beetje serieuze reactie.. Maar aangezien wij het best ernstig vinden, kunnen we het ook niet subtiel laten merken of is het eens een narcist altijd een narcist? Vinden jullie dit verhaal uberhaupt een beetje lijken op een narcistisch persoon? Ik kan nog 20 voorbeelden geven maar dan blijf ik bezig..quote:Op zondag 8 april 2012 19:08 schreef babipangang het volgende:
Dat kun je haar niet duidelijk maken, aard van het beestje
http://www.ccgt.nl/capita_mei10.htm lees die eensquote:Op zondag 8 april 2012 19:11 schreef BlackStone22 het volgende:
[..]
Thnx voor de eerste beetje serieuze reactie.. Maar aangezien wij het best ernstig vinden, kunnen we het ook niet subtiel laten merken of is het eens een narcist altijd een narcist? Vinden jullie dit verhaal uberhaupt een beetje lijken op een narcistisch persoon? Ik kan nog 20 voorbeelden geven maar dan blijf ik bezig..
Nou nee, niet echt! Maar ik zit wel 8u per dag met haar opgescheept al een paar maanden lang.. Wordt best gek ervan zal je wel begrijpen..quote:Op zondag 8 april 2012 19:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waar maak je je druk over?
Doet je collega haar werk naar behoren? Indien ja, bemoei je er dan niet mee.
Dan zeg je het tegen je baas in plaats van erover te roddelen, indien je er last van hebt?quote:Op zondag 8 april 2012 19:19 schreef BlackStone22 het volgende:
[..]
Nou nee, niet echt! Maar ik zit wel 8u per dag met haar opgescheept al een paar maanden lang.. Wordt best gek ervan zal je wel begrijpen..
Dit inderdaad.quote:Op zondag 8 april 2012 19:10 schreef mvdejong het volgende:
De symptomen die je opsomt zijn die van een doorgewinterde psychopaat, niet van een narcist.
Want iedereen op de werkvloer moet ook maar werken als een machine en hun gevoelens gewoon aan de kant zetten.quote:Op zondag 8 april 2012 19:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waar maak je je druk over?
Doet je collega haar werk naar behoren? Indien ja, bemoei je er dan niet mee.
Het gaat wel erg ver dat ben ik met je eens, maar iemand die zich zo extreem gedraagt, valt gewoon op en ja, dan gaan mensen over je praten. Ik zie het probleem hier niet van in.quote:Op zondag 8 april 2012 19:21 schreef Mirjam het volgende:
je hebt dus níks beters te doen op je werk dan met collega's over 1 collega roddelen, en dingen op internet te gaan zoeken die hopelijk bij haar gedrag passen om haar zodoende in een veilig afgebakend hokje te kunnen proppen?
rare snuiters daar op je werk.
Ah, dus aan jou mankeert ook wat? En dan heb ik het nog niet eens over je belabberde werkwoord-vervoegingen.quote:Op zondag 8 april 2012 19:19 schreef BlackStone22 het volgende:
[..]
Nou nee, niet echt! Maar ik zit wel 8u per dag met haar opgescheept al een paar maanden lang.. Wordt best gek ervan zal je wel begrijpen..
ik wel, maar kennelijk is het op andere werkplekken normaal dat je achter elkaars rug om lult in plaats van elkaar feedback te geven, ook op het gedrag.quote:Op zondag 8 april 2012 19:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
[..]
Want iedereen op de werkvloer moet ook maar werken als een machine en hun gevoelens gewoon aan de kant zetten.. Beetje nuance.
[..]
Het gaat wel erg ver dat ben ik met je eens, maar iemand die zich zo extreem gedraagt, valt gewoon op en ja, dan gaan mensen over je praten. Ik zie het probleem hier niet van in.
pehehjehequote:Op zondag 8 april 2012 19:28 schreef BlackStone22 het volgende:
Wie zegt dat we constant over haar zitten te roddelen? Kijk sinds die ex vriend met ons is gaan bespreken over hoe en wat kwamen we tot de conclusie dat er iets niet goed zit bij haar.. Vanmiddag waren we op het internet aan het zoeken bij gedragsstoornissen en narcistisch kwam het meest dichtbij haar kenmerken. Wij vragen ons gewoon af wat we kunnen doen en of er mensen ervaring mee hebben.
Degene die alleen maar lopen te piepen pffff ga wat anders doen!
Nou, het wordt weer zoals gewoonlijk hier ontzettend opgeblazen en iedereen loopt hier een partij moeilijk over het feit dat TS een keer met een collega een test heeft gemaakt. Big fucking deal. Ik snap haar wel en helemaal als je leest wat voor idioot die collega is. Ik zou na een paar weken ook helemaal gek worden.quote:Op zondag 8 april 2012 19:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wel, maar kennelijk is het op andere werkplekken normaal dat je achter elkaars rug om lult in plaats van elkaar feedback te geven, ook op het gedrag.
Diagnose: kort lontjequote:Op zondag 8 april 2012 19:28 schreef BlackStone22 het volgende:
Wie zegt dat we constant over haar zitten te roddelen? Kijk sinds die ex vriend met ons is gaan bespreken over hoe en wat kwamen we tot de conclusie dat er iets niet goed zit bij haar.. Vanmiddag waren we op het internet aan het zoeken bij gedragsstoornissen en narcistisch kwam het meest dichtbij haar kenmerken. Wij vragen ons gewoon af wat we kunnen doen en of er mensen ervaring mee hebben.
Degene die alleen maar lopen te piepen pffff ga wat anders doen!
Ik geef haar feedback, sterker nog we willen haar helpen!! Maar hoe? Daarom komen we hier...quote:Op zondag 8 april 2012 19:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wel, maar kennelijk is het op andere werkplekken normaal dat je achter elkaars rug om lult in plaats van elkaar feedback te geven, ook op het gedrag.
Dat dus.quote:Op zondag 8 april 2012 19:35 schreef Lienekien het volgende:
Waarom moet ze geholpen worden? Ik zou er maar niet van uitgaan dat ze daar op zit te wachten. En denk ook maar niet dat je haar zult kunnen veranderen.
Je kunt hooguit kijken hoe je er het beste zelf mee omgaat.
wie ben jij om het gedrag van een collega te veranderenquote:Op zondag 8 april 2012 19:33 schreef BlackStone22 het volgende:
[..]
Ik geef haar feedback, sterker nog we willen haar helpen!! Maar hoe? Daarom komen we hier...
Een zorgzame collega die haar wilt helpen. Op deze manier is het een kwestie van tijd voordat zij der baan kwijt raakt..quote:Op zondag 8 april 2012 19:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wie ben jij om het gedrag van een collega te veranderen
Wat is mps ?quote:Op zondag 8 april 2012 19:48 schreef Waaghals het volgende:
Blackstone whitestone
Ts heeft mps
Wat denken jullie?
we zijn 2 collega's waaghalsquote:Op zondag 8 april 2012 19:48 schreef Waaghals het volgende:
Blackstone whitestone
Ts heeft mps
Wat denken jullie?
Haha niet nodig , ik ben niet schizofreenquote:
als je ons niet kan helpen met onze collega , houd je vingers dan in je broek,, bedoel niet zo in je broek maar zeg dan niks,, schieten we niks mee op jongensquote:
Misschien niet schizofreen, maar je bemoeizucht is wel duidelijk zichtbaar.quote:Op zondag 8 april 2012 19:52 schreef BlackStone22 het volgende:
[..]
Haha niet nodig , ik ben niet schizofreenWe zijn 2 collega's in een topic.
Maar even terugkomen op het verhaal, is onze collega Narcist?? Hoe helpen wij haar??????
Ik probeer je te helpenquote:Op zondag 8 april 2012 19:56 schreef BlackStone22 het volgende:
[..]
hahaha houd op, schei uit. Ga wat beters doen joh halve zool
Achje het is maar hoe je het bekijkt...quote:Op zondag 8 april 2012 19:54 schreef RTB het volgende:
[..]
Misschien niet schizofreen, maar je bemoeizucht is wel duidelijk zichtbaar.
Probeer je iets te projecteren op je collega? Heb je misschien het idee dat je iets "gemist" hebt de afgelopen jaren?
Ik zou het er met je huisarts over hebben, dit soort dingen kunnen verschrikkelijk uit de hand lopen.
Waar maak jij je zorgen over?quote:Op zondag 8 april 2012 19:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik probeer je te helpen
Maak me oprecht zorgen
Zou kunnen.. Wacht even! Ik open een pagina op Fok en vraag daar om advies!quote:Op zondag 8 april 2012 20:00 schreef HostiMeister het volgende:
Zelfs ik voldoe aan allemaal die eisen. Ben ik nu een narcist?Dacht t niet.
"Ik wil hulp voor mijn collega"quote:Op zondag 8 april 2012 19:57 schreef whitestone het volgende:
wtf zijn jullie voor mongolen ,, wij willen onze collega helpen,, wat moet een schrizofreen op deze site mensen,,, we willen advies, geen bijdehandte opmerkingen
ik zal je aan me collega voorstellen kunen jullie tegen elkaar leugens vertellen en sterke verhalen whahahahahaquote:Op zondag 8 april 2012 20:00 schreef HostiMeister het volgende:
Zelfs ik voldoe aan allemaal die eisen. Ben ik nu een narcist?Dacht t niet.
als je op google narcisme in tikt en leest weet je precies waarom we niet meer met haar erover hebbenquote:Op zondag 8 april 2012 20:01 schreef RTB het volgende:
[..]
"Ik wil hulp voor mijn collega"
"Laat ik eens een random lijstje opzoeken, proberen daar situaties bij te bedenken die in de buurt kwamen van wat ze deed en dan random mensen om advies vragen die totaal geen inzicht in de situatie hebben IN PLAATS VAN MIJN BAAS/BEDRIJFSARTS IN TE LICHTEN"
Wat zijn jullie voor verschrikkelijk simpel volk zeg, geen wonder dat jullie achter de rug van die collega om op een forum gaan roddelen. Te laf om het in haar gezicht te zeggen?
Ik zie al dat jullie dit heel erg serieus nemen.quote:Op zondag 8 april 2012 20:01 schreef whitestone het volgende:
[..]
ik zal je aan me collega voorstellen kunen jullie tegen elkaar leugens vertellen en sterke verhalen whahahahaha
Iets raar vinden mag, maar mij en mijn collega simpel volk noemen? Ben jij dan wel zo'n held om het in ons gezicht te zeggen"?? Kan je 1 ding verzekeren en dat is dat niemand jouw daarna ooit nog is iets in je gezicht zou kunnen vertellen na onze verbouwingquote:Op zondag 8 april 2012 20:01 schreef RTB het volgende:
[..]
"Ik wil hulp voor mijn collega"
"Laat ik eens een random lijstje opzoeken, proberen daar situaties bij te bedenken die in de buurt kwamen van wat ze deed en dan random mensen om advies vragen die totaal geen inzicht in de situatie hebben IN PLAATS VAN MIJN BAAS/BEDRIJFSARTS IN TE LICHTEN"
Wat zijn jullie voor verschrikkelijk simpel volk zeg, geen wonder dat jullie achter de rug van die collega om op een forum gaan roddelen. Te laf om het in haar gezicht te zeggen?
Hmmmz agressief toontjequote:Op zondag 8 april 2012 20:04 schreef BlackStone22 het volgende:
[..]
Iets raar vinden mag, maar mij en mijn collega simpel volk noemen? Ben jij dan wel zo'n held om het in ons gezicht te zeggen"?? Kan je 1 ding verzekeren en dat is dat niemand jouw daarna ooit nog is iets in je gezicht zou kunnen vertellen na onze verbouwing
Je neigt naar geweld. Dat kan heel vervelende gevolgen hebben voor je...quote:Op zondag 8 april 2012 20:04 schreef BlackStone22 het volgende:
[..]
Iets raar vinden mag, maar mij en mijn collega simpel volk noemen? Ben jij dan wel zo'n held om het in ons gezicht te zeggen"?? Kan je 1 ding verzekeren en dat is dat niemand jouw daarna ooit nog is iets in je gezicht zou kunnen vertellen na onze verbouwing
Sterker nog, ik ben gevoelloos, vind mezelf geweldig, wat jij vind boeit me niet!quote:Op zondag 8 april 2012 20:05 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Hmmmz agressief toontje
Ben je ook narcist, je lijkt nogal tevreden met jezelf
we begonnen serieus maar als we van die stomme antwoorden krijgen pffffff als je er iks over weet hou je mond dicht en tik niksquote:Op zondag 8 april 2012 20:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zie al dat jullie dit heel erg serieus nemen.
hebben jullie toevallig een peukie voor mequote:Op zondag 8 april 2012 20:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je neigt naar geweld. Dat kan heel vervelende gevolgen hebben voor je...
Na vandaag kom ik hier zeker vaker!quote:Op zondag 8 april 2012 20:07 schreef HostiMeister het volgende:
Godverdomme, wat een kneuzenkermis. Jullie komen hier niet zo vaak zeker?
Je hebt het er niet met die persoon over omdat je liever stiekem samen fluistert over die persoon, of op een forum lekker zit te roddelen.quote:als je op google narcisme in tikt en leest weet je precies waarom we niet meer met haar erover hebben
Is goed internetheld, ik zal het in gedachten houdenquote:Iets raar vinden mag, maar mij en mijn collega simpel volk noemen? Ben jij dan wel zo'n held om het in ons gezicht te zeggen"?? Kan je 1 ding verzekeren en dat is dat niemand jouw daarna ooit nog is iets in je gezicht zou kunnen vertellen na onze verbouwing
Top, nog meer mongolen. Aan je gedrag te zien pas je hier prima thuis.quote:Op zondag 8 april 2012 20:08 schreef BlackStone22 het volgende:
[..]
Na vandaag kom ik hier zeker vaker!
Koop zelf sigaretten. Dank zij de regering zijn sigaretten veel te duur om aan anderen uit te delen.quote:Op zondag 8 april 2012 20:07 schreef whitestone het volgende:
[..]
hebben jullie toevallig een peukie voor me
quote:Op zondag 8 april 2012 20:16 schreef whitestone het volgende:
nee ik heb haar vaak op punten gewezen die ze gewoon echt niet kan maken, ze heeft het zelf echt niet door, of word aggresief zoals lenen van vreemde etc war haar collega;s bij zijn totaal geen schaamte gevoel en dit maken we elke dag 10 keer mee ofzo,, met mensen flirten met hoge rang enz, tis echt gewoon te zielig,, ze heeft nooit sex terwijl ze tegen iedereen zegt van wel,, echt een drama queen is het
we hebben het vaak tegen der gezegd maar echt schaamteloos en gevoelloos, ze houd totaal geen rekening met andere mensen,, ik denk dat dit kind zwaar psychisch gestoord is,quote:Op zondag 8 april 2012 20:19 schreef Xetran het volgende:
[..]blijf jij maar roddelen, dat is beter.
Check, ik zie ook niet zoveel in dit roddeltopicquote:Op zondag 8 april 2012 20:25 schreef Lienekien het volgende:
Zij heeft geen probleem, jullie hebben een probleem met haar. Als zij door haar gedrag wordt ontslagen, so be it. Ze zal door haar gedrag nog wel eens vaker in de problemen komen. Haar problemen.
En wat zei je baas toen je zei dat je last van haar had door haar 'psychisch gestoord' zijn?quote:Op zondag 8 april 2012 20:24 schreef whitestone het volgende:
[..]
we hebben het vaak tegen der gezegd maar echt schaamteloos en gevoelloos, ze houd totaal geen rekening met andere mensen,, ik denk dat dit kind zwaar psychisch gestoord is,
Ja precies, wie is ts om daar over te oordelen?quote:Op zondag 8 april 2012 20:25 schreef Lienekien het volgende:
Zij heeft geen probleem, jullie hebben een probleem met haar. Als zij door haar gedrag wordt ontslagen, so be it. Ze zal door haar gedrag nog wel eens vaker in de problemen komen. Haar problemen.
huh wat?quote:Op zondag 8 april 2012 20:24 schreef whitestone het volgende:
[..]
we hebben het vaak tegen der gezegd maar echt schaamteloos en gevoelloos, ze houd totaal geen rekening met andere mensen,, ik denk dat dit kind zwaar psychisch gestoord is,
ook je collega?quote:Op zondag 8 april 2012 20:29 schreef BlackStone22 het volgende:
Weet je wat? Krijg de tyfus allemaal. Fijne Zondag !
Waarom wil je het idee niet eens overwegen dat je haar niet kunt helpen?quote:Op zondag 8 april 2012 20:28 schreef BlackStone22 het volgende:
Ach je kan er veel theorieen op loslaten. Wij zien het als volgt; we hebben een collega met wie we zitten opgescheept, we willen haar helpen, denken eindelijk te weten wat ze heeft, vragen op fok hulp aan mensen die hier wellicht wat ervaring in hebben & vervolgens ben je zelf degene met problemen pfff oke! Thnx allemaal
Aardig!quote:Op zondag 8 april 2012 20:29 schreef BlackStone22 het volgende:
Je wou d'r toch helpen?quote:Op zondag 8 april 2012 20:30 schreef BlackStone22 het volgende:
[..]
Nee die kan in elke cel van haar lichaam een kwaadaardige vorm van ...... krijgen..
Als dat de conclusie is uit ons topic dan is dat prima! Dan weet jij uit ervaring hoe of wat dan hebben wij precies ons doel bereikt! thnxquote:Op zondag 8 april 2012 20:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom wil je het idee niet eens overwegen dat je haar niet kunt helpen?
Denk je dat ze stopt met liegen als jij tegen haar zou zeggen dat ze maar beter niet kan liegen?
Als we TS zouden kennen, hoeveel van de symptomen uit de OP zouden van toepassing zijn ? Als psychopaten ergens een hekel aan hebben, zijn het andere psychopaten.quote:Op zondag 8 april 2012 20:29 schreef BlackStone22 het volgende:
Hallo we werken bij de Hema in Wageningen!quote:Op zondag 8 april 2012 20:31 schreef Waaghals het volgende:
Zo erg is het niet hoor om bij de McDonalds narcistisch te zijn
niemand die het merkt
Hebben jullie dat vaker, jij en je collega, dat jullie mekaar zo opfokken?quote:Op zondag 8 april 2012 20:32 schreef BlackStone22 het volgende:
[..]
Als dat de conclusie is uit ons topic dan is dat prima! Dan weet jij uit ervaring hoe of wat dan hebben wij precies ons doel bereikt! thnx
Je heb helemaal gelijk maatquote:Op zondag 8 april 2012 20:32 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Als we TS zouden kennen, hoeveel van de symptomen uit de OP zouden van toepassing zijn ? Als psychopaten ergens een hekel aan hebben, zijn het andere psychopaten.
Ja en daarom zijn we zo goed in ons werk!quote:Op zondag 8 april 2012 20:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hebben jullie dat vaker, jij en je collega, dat jullie mekaar zo opfokken?
Triest, hoor.quote:Op zondag 8 april 2012 20:34 schreef BlackStone22 het volgende:
[..]
Ja en daarom zijn we zo goed in ons werk!
Palm palm pasen,, de jongens hebben staarten de meisjes hebben rokjes aan daar komt palm pasen aanquote:
Lijbrandt telecomquote:Op zondag 8 april 2012 20:44 schreef HostiMeister het volgende:
Nee maar serieus, welk zelf respecterend bedrijf heeft drie kneuzen in dienst, dat moet wel een overheidsbedrijf zijn.
quote:Op zondag 8 april 2012 20:46 schreef BlackStone22 het volgende:
Ik bedoel geen lijbrandt hoor maar een ander bedrijd, lijbrandt heeft hier niets mee te maken!!
Is goed, jochie.quote:Op zondag 8 april 2012 20:48 schreef BlackStone22 het volgende:
Voor de duidelijkheid, Wij werken NIET voor Lijbrandt
van de forumregels mag dat sowieso niet, zover ik weet.quote:Op zondag 8 april 2012 20:50 schreef whitestone het volgende:
en we noemen ook niet de naam van onze collega op internet want anders word cindy boos
Ben je wel lenig zekerquote:Op zondag 8 april 2012 21:20 schreef whitestone het volgende:
ja we pijpen elkaar regelmatig ,,, jaloers????
en jij bent iets van 15?quote:Op zondag 8 april 2012 21:21 schreef whitestone het volgende:
JULLIE ZIJN ALLEMAAL NIRCISTISCHE KLOOTZAKKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 8 april 2012 20:29 schreef BlackStone22 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |