quote:O ja, zou je die? Nou, dat laat ik me geen twee keer.
Op 18 september 2000 12:18 schreef The Rabbit het volgende:
Ik zou degene die mijn plaatje (kijk op die site huizen.dds.nl/~abweb ) effe op zijn site zou kunnen uploaden zodat hij weer werkt. De ani-gif zou ik nog leuker vinden. TNX!
.
http://www.balgehakt.tmfweb.nl/rabbit.gif
quote:Da's al m'n tweede goede daad vandaag. Ik wist vanmorgen nog een verkrachting te voorkomen. Ik zag een knappe liftster langs de A12 staan en ik reed gewoon door.
Op 18 september 2000 12:26 schreef The Rabbit het volgende:
U heeft zojuist een leven gered!
[Dit bericht is gewijzigd door Madeliefje op 18-09-2000 12:31]
quote:Doorrijden op de A12? Is dat nieuw? Daar staat toch altijd fiiiillllleeee, maar da's logisch..
Op 18 september 2000 12:30 schreef Madeliefje het volgende:
Da's al m'n tweede goede daad vandaag. Ik wist vanmorgen nog een verkrachting te voorkomen. Ik zag een knappe liftster langs de A12 staan en ik reed gewoon door.
quote:Was jij dat! Bedankt he!
Op 18 september 2000 12:30 schreef Madeliefje het volgende:
Da's al m'n tweede goede daad vandaag. Ik wist vanmorgen nog een verkrachting te voorkomen. Ik zag een knappe liftster langs de A12 staan en ik reed gewoon door.
Check eens Udenscollege.cjb.net ...
quote:je mag mijn plaatje wel lenen hoor..
Op 20 september 2000 11:43 schreef The Rabbit het volgende:
Als je nu eens op die pagina kijkt waar eerst het plaatje stond, zie je nu de homepage van onze school die ik gemaakt heb.Check eens Udenscollege.cjb.net ...
Wat een tekst, (get a life) wat een compositie, wat een diepgang, wat een literair meesterwerk, oh oh oh wat is SF toch geweldig diepgaand !
quote:*staande ovatie voor scarefreak*
Op maandag 08 oktober 2001 01:58 schreef febster het volgende:
Nu Nipeng toch topics aan t omhoog schoppen is; zie hier SF's allereerste post in Onzin voor je leven![]()
!!
Wat een tekst, (get a life) wat een compositie, wat een diepgang, wat een literair meesterwerk, oh oh oh wat is SF toch geweldig diepgaand
!
quote:Zei de man die Back to 1 opende.
Op vrijdag 08 september 2000 14:10 schreef scarefreak het volgende:
get a life
quote:
Op maandag 08 oktober 2001 02:15 schreef nipeng het volgende:[..]
Zei de man die Back to 1 opende.
quote:SF heeft een extra dimensie aan onzin toegevoegd.
Op maandag 08 oktober 2001 02:20 schreef febster het volgende:[..]
![]()
![]()
!!! Tsjaa je kunt veel zeggen van SF maar mede daardoor is hij toch een "meubelstuk" van FOK! en dan met name t onzin forum geworden
!!
quote:Dat wou ik maar zeggen ja
Op maandag 08 oktober 2001 02:22 schreef nipeng het volgende:[..]
SF heeft een extra dimensie aan onzin toegevoegd.
Edit: zoenen en erectie
Ik heb een eerdere post van SF gevonden.
quote:Ja dat was echt zijn 1e maar dit *wijst naar dit topic* is toch echt zijn eerste Onzin post
Op maandag 08 oktober 2001 03:06 schreef nipeng het volgende:
SF heeft zich geregged in juli 2000, dwz dat er zijn een heleboel juweeltjes verloren gegaan in de crash!Edit: zoenen en erectie
Ik heb een eerdere post van SF gevonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |