Onbegrijpelijk he, ach kon er nog wel bij met zo'n baggerfinalequote:Op maandag 9 april 2012 01:13 schreef Smoofie het volgende:
Waarom eigenlijk Bloed, Zweet en Tranen? PSV en Heracles hebben er beide niets mee.
Met het aanwezige publiek had 'Er staat een paard in de gang' meer succes gehad.quote:Op maandag 9 april 2012 01:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk he, ach kon er nog wel bij met zo'n baggerfinale
Prioriteiten stellen zijn de woorden waar je naar op zoek bent.quote:Op maandag 9 april 2012 01:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben er gewoon ziek van dat ik Heerenveen - Ajax niet kan zien ...
Stel je niet zo aan boeler.quote:Op maandag 9 april 2012 01:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben er gewoon ziek van dat ik Heerenveen - Ajax niet kan zien ...
Klopt...quote:Op maandag 9 april 2012 01:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen zijn de woorden waar je naar op zoek bent.
Jij bent een lekkere supporter, hoelang woon je in Rotterdam? 2 jaar toch?quote:Op maandag 9 april 2012 01:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan boeler.Daarbij ben jij als successupporter toch niet geïnteresseerd in zo'n verliespartij.
Wordt zeker niet zo'n makkie als tegen Heracles maar er kan wel gewoon gewonnen wordenquote:Op maandag 9 april 2012 01:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan boeler.Daarbij ben jij als successupporter toch niet geïnteresseerd in zo'n verliespartij.
Al heel m'n leven.quote:Op maandag 9 april 2012 01:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij bent een lekkere supporter, hoelang woon je in Rotterdam? 2 jaar toch?
Er wordt ook gewoon gewonnen. Derk , crack en siggie erbijquote:Op maandag 9 april 2012 01:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt zeker niet zo'n makkie als tegen Heracles maar er kan wel gewoon gewonnen worden
Neuh das Caland aka Nimmaboi. Kapiteintje is hardcore Tilburg.quote:Op maandag 9 april 2012 01:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tilburg?quote:Op maandag 9 april 2012 01:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Neuh das Caland aka Nimmaboi. Kapiteintje is hardcore Tilburg.
Mwa, viel mee.quote:Op maandag 9 april 2012 01:01 schreef ajacied4lf het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/351438
Je hebt rare mensen hier op Fok.GGMM heeft het lekker druk gehad vandaag.
Dat was ik prutser. En hoe is dat relevant trouwens?quote:Op maandag 9 april 2012 01:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor jou is het niet rullevant.quote:Op maandag 9 april 2012 01:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was ik prutser. En hoe is dat relevant trouwens?
Ik ben ook echt de laatste die pretendeert een die hard stadion ganger te zijn. Zou echt geweldig graag elke 2 weken gaan om m'n keel schor te schreeuwen, Caland 2 pakjes sigaretten te zien leegroken en Helpmefok zeggen dat hij niet aan de reling van 2e ring moet slingeren, maar ik ben helaas dit jaar zowel financieel, voetbal- als studie-technisch absoluut niet in staat om dat te doen.quote:Op maandag 9 april 2012 01:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor jou is het niet rullevant.jij bent er elke week bij volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |