Brabantquote:
harde boys op trekkersquote:
Wtf dat wijfquote:Op maandag 9 april 2012 00:07 schreef Caland het volgende:
![]()
Waarom vind je dit soort genante filmpjes alleen maar over die subsidieclub.
het is allemaal kut daarquote:Op maandag 9 april 2012 00:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dat ligt aan eintoovuh, niet aan Brabant.
watquote:Op maandag 9 april 2012 00:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Brabant is een oase van beschaving met einthoovuh als achterlijke enclave.
Eindhoven, Helmond, Tilburg, Oss. Het is allemaal pure aids.quote:Op maandag 9 april 2012 00:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Brabant is een oase van beschaving met einthoovuh als achterlijke enclave.
Nouuuuuquote:Op maandag 9 april 2012 00:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. En dat weet je zelf ook wel.
En Limburg en Brabant weg iddquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 00:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindhoven, Helmond, Tilburg, Oss. Het is allemaal pure aids.
Beter geven we die Brabo's aan Belgie.
Oh god 'Nimma' in tha house...quote:Op maandag 9 april 2012 00:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindhoven, Helmond, Tilburg, Oss. Het is allemaal pure aids.
Beter geven we die Brabo's aan Belgie.
Valt toch moeilijk te ontkennen over dat rijtje.quote:
Gast, ga nou aan het werk jij: we hebben als meest beschaafde stad van NL een reputatie hoog te houden...quote:
Goed bezig man, congratz.quote:Op maandag 9 april 2012 00:40 schreef GGMM het volgende:
Ik ben met Football Manager met Progres Niederkorn gepromoveerd naar de vijde divisie. Dat is best een felicitatie waard.
Ik kom uit Tilburg, daarmee is die stad al direct een groter bedevaartsoort dan Mekka, Jeruzalem en Bethlehem samen. Maar dat wist je natuurlijk al.quote:Op maandag 9 april 2012 00:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt toch moeilijk te ontkennen over dat rijtje.
Breda en Den Bosch zijn positieve uitschieters. Verder zou ik echt niet weten wat er zo tof aan Brabant is. Zelfs niet als je dat achterlijke taaltje wegdenkt.
2 jaar woonachtig in Rotterdam en nu al de Randstedelijke arrogantie machtig.quote:Op maandag 9 april 2012 00:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt toch moeilijk te ontkennen over dat rijtje.
Breda en Den Bosch zijn positieve uitschieters. Verder zou ik echt niet weten wat er zo tof aan Brabant is. Zelfs niet als je dat achterlijke taaltje wegdenkt.
Mwah. Die afkeer jegens Brabant zat er al vrij vroeg in hoor.quote:Op maandag 9 april 2012 00:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
2 jaar woonachtig in Rotterdam en nu al de Randstedelijke arrogantie machtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |