Check die boy net de 1.70 en 35 kilo aantikken en hier stoer komen doen dit dat zus zo blackberry ipod beats allesquote:Op maandag 9 april 2012 12:23 schreef dreamzk het volgende:
Pieter is misschien knuffelbaarder, op straat word ik de 12 inch aka the pussymurderer genoemd. En dat is niet zonder reden, if you catch my drift.
Boswandeling ook wel een woud wandelaar met flugel is nog goed te drinken ook nogquote:Op maandag 9 april 2012 12:23 schreef PierreTT het volgende:
Je zou een show moeten beginnen!
"Flugel Freek en Shotjes Stef" Aflevering 1: Het rommelt in Weert
Nee echt niet, ik snap niet hoe je daarbij komtquote:Op maandag 9 april 2012 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boswandeling ook wel een woud wandelaar met flugel is nog goed te drinken ook nog
Ik zie het alweer, tis maar goed dat ik niet naar die meet kom. Kunnen jullie negers lekker om Tams vechten ipv dat ze jullie geen blik waardig gunt en om mijn nek hangt.quote:Op maandag 9 april 2012 12:23 schreef dreamzk het volgende:
Pieter is misschien knuffelbaarder, maar op straat word ik de 12 inch aka the pussymurderer genoemd. En dat is niet zonder reden, if you catch my drift.
Eerste goede post van doop in tijden.quote:
Ik dacht dat ik in R&P zatquote:
Vriend,quote:Op maandag 9 april 2012 12:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik zie het alweer, tis maar goed dat ik niet naar die meet kom. Kunnen jullie negers lekker om Tams vechten ipv dat ze jullie geen blik waardig gunt en om mijn nek hangt.
WORD!
Deal. Smerige troep.quote:Op maandag 9 april 2012 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jawel man ooit gaan we die shit drinken als bazen van de club. Ja het was zondag dan kan ik echt de hele dag eten als het moet
Waarom mij nou weer hierin betrekken.quote:Op maandag 9 april 2012 12:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vriend,
Ik vecht nog niet om die Tams ook al kreeg ik geld toe. Dat laat ik over aan de werkelijk wanhopgien, zoals KK.
Gr gr,
Aartje T.
Pakkie? Ik geef je zweepslagen vanavond.quote:Op maandag 9 april 2012 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick zal ik je vanavond maar weer pakkie geven in FIFA of ga je dashboarden?
Omdat jij nooit in het broekje mag?quote:Op maandag 9 april 2012 12:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom mij nou weer hierin betrekken.
Behalve bij je moeder dan toch.quote:Op maandag 9 april 2012 12:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Omdat jij nooit in het broekje mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |