Ik zal zo even mijn lijstje postenquote:Op maandag 9 april 2012 10:39 schreef KneusTeun het volgende:
Big bang theory, sherlock (wachten), game of thrones en fringe volg ik momenteel ohja en the red en meth show!
Ohja en walking dead tegen beter weten in.
Alleen season 2 begint erg zwak.quote:Op maandag 9 april 2012 10:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Game of thrones hoor ik ook veel goeds van inderdaad
Sorry, nog niet helemaal wakker. Het is The Shield.quote:Op maandag 9 april 2012 10:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden over The Siege? Link?
Ik kan me geen film bedenken waar ze in het eerste half uur nog geet tieten laat zienquote:Op maandag 9 april 2012 10:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Alleen season 2 begint erg zwak.
En ik moet echt lachen om Carice, volgens mij staat ze onder speed dial bij al die mensen voor als ze tieten in beeld nodig hebben... Als Carice in een film zit laat ze minstens 1x dr tieten zien.
Het is zwaar hoor als carriere vrouwquote:Op maandag 9 april 2012 10:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan me geen film bedenken waar ze in het eerste half uur nog geet tieten laat zien
Ah, thanks!quote:Op maandag 9 april 2012 10:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Sorry, nog niet helemaal wakker. Het is The Shield.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vet zijn must sees
Dit.quote:Op maandag 9 april 2012 10:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe heb jij tijd om dat allemaal te zien gast
Ongeveer de helft kijk ik samen met mijn vrouw en die series lopen niet allemaal tegelijk hequote:Op maandag 9 april 2012 10:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe heb jij tijd om dat allemaal te zien gast
quote:Op maandag 9 april 2012 11:00 schreef Kutstudent het volgende:
Fucking awesome.Heel de tijd what is love aanvragen bij de DJ en die gast wil dat natuurlijk niet draaien, de pauper.
Dan gewoon net zo lang what is love blijven zingen met z'n 10en totdat iedereen meedoet die daar staat en dan moest ie wel.
Fucking awesome.Heel de tijd what is love aanvragen bij de DJ en die gast wil dat natuurlijk niet draaien, de pauper.
Dan gewoon net zo lang what is love blijven zingen met z'n 10en totdat iedereen meedoet die daar staat en dan moest ie wel.
Heel de tijd what is love aanvragen bij de DJ
Zoals je net gezien hebt: ik nietquote:Op maandag 9 april 2012 11:01 schreef Michhas het volgende:
Ik begin vanavond met The Borgias. Iemand hier die dat kijkt?
Werk tot 3 vrind, ik speel noodgedwongen Retirement Home Simulator op dit momentquote:Op maandag 9 april 2012 11:03 schreef Kutstudent het volgende:
Iemand zin in MW2. Ik moet echt ff gruwelijk afbeuken met een goeie bommensessie.
http://www.gaikai.com/quote:Op maandag 9 april 2012 11:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Werk tot 3 vrind, ik speel noodgedwongen Retirement Home Simulator op dit moment
Als ik iets moet installen ben ik al het bokje hierquote:Op maandag 9 april 2012 11:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
http://www.gaikai.com/
Hier, kan je een beetje demo's spelen. Heb je snel internet daar?
Maar doe je mee straks?quote:Op maandag 9 april 2012 11:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Werk tot 3 vrind, ik speel noodgedwongen Retirement Home Simulator op dit moment
Theoretisch mogelijk hier, echter is internet niet bijster snel en krijgen ze bij de IT-afdeling waarschijnlijk direct een melding dat ik alle bandbreedte aan het verbruiken benquote:Op maandag 9 april 2012 11:15 schreef KoningStoma het volgende:
Oh.. Het gebruikt alleen java, maar het neemt wel veel bandbreedte in beslag.
Tauch postte die al eerderquote:Op maandag 9 april 2012 11:21 schreef dreamzk het volgende:
Weet niet of dit zo werkt vanaf iPad maar filmpje is een must see!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |