Ja dat is allemaal wel echt aan den grens... Maar Glanerbrug wil je sowieso niet wonen, dat is een soort mini Oss. Zit vol met messentrekkers.quote:Op maandag 9 april 2012 10:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Glanerbrug, dat is pas richting Duitsland!
Overdinkel, dat is pas richting Duitsland!
Schnitzels, Erdingers, Franziskaner Weissbrau, Bockwursten dit dat allesquote:Op maandag 9 april 2012 10:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ach, als er schnitzels zijn zit het wel snor
Echt? Ik dacht dat dat zo'n gereformeerd dorp was...quote:Op maandag 9 april 2012 10:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja dat is allemaal wel echt aan den grens... Maar Glanerbrug wil je sowieso niet wonen, dat is een soort mini Oss. Zit vol met messentrekkers.
True Blood, The Siege en The Sopranos zijn ook must sees.quote:Op maandag 9 april 2012 10:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed om te horenHeb Sons of Anarchy ooit een paar keer gezien op tv, leek me wel aardig
Breaking Bad nog nooit gezien, maar was op een tip van een vriend van mij
Nee is echt tuig.. allemaal oud ijzerboerenquote:Op maandag 9 april 2012 10:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat dat zo'n gereformeerd dorp was...
Sherlock is de beste serie ooit!quote:Op maandag 9 april 2012 10:34 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
True Blood, The Siege en The Sopranos zijn ook must sees.
Ik moet zelf nog steeds beginnen aan The Wire, volgens vele de beste serie ooit, alleen volg ik teveel atm om er daadwerkelijk voor te gaan zitten
The Wire schijnt wel heel tof te zijn idd. Maar 5 seasonsquote:Op maandag 9 april 2012 10:34 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik moet zelf nog steeds beginnen aan The Wire, volgens vele de beste serie ooit, alleen volg ik teveel atm om er daadwerkelijk voor te gaan zitten
Bedanktquote:Op maandag 9 april 2012 10:34 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ah oke. Niet dat ik er ooit geweest ben namelijk, ik zag het ook maar toevallig staan op Google Mapsquote:Op maandag 9 april 2012 10:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee is echt tuig.. allemaal oud ijzerboeren
Wow dan was je of heel bezopen, of je kan geen Engels!?!?quote:Op maandag 9 april 2012 10:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Gisteren met ep 2 begonnen maar in slaap gevallen
Game of thrones hoor ik ook veel goeds van inderdaadquote:Op maandag 9 april 2012 10:39 schreef KneusTeun het volgende:
Big bang theory, sherlock (wachten), game of thrones en fringe volg ik momenteel ohja en the red en meth show!
Ohja en walking dead tegen beter weten in.
Oh, en de verrassing van vorig seizoen: Homeland! Zéér sterk!quote:Op maandag 9 april 2012 10:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
BedanktGa ik eens kijken of dat wat is, ik ben echt compleet nieuw in serieland namelijk
Ik was gisterochtend pas om 07:00 thuisquote:Op maandag 9 april 2012 10:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wow dan was je of heel bezopen, of je kan geen Engels!?!?
Ik kan niks vinden over The Siege? Link?quote:Op maandag 9 april 2012 10:41 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Oh, en de verrassing van vorig seizoen: Homeland! Zéér sterk!
Daar wil ik deze week mee beginnen.quote:Op maandag 9 april 2012 10:41 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Oh, en de verrassing van vorig seizoen: Homeland! Zéér sterk!
Ik zal zo even mijn lijstje postenquote:Op maandag 9 april 2012 10:39 schreef KneusTeun het volgende:
Big bang theory, sherlock (wachten), game of thrones en fringe volg ik momenteel ohja en the red en meth show!
Ohja en walking dead tegen beter weten in.
Alleen season 2 begint erg zwak.quote:Op maandag 9 april 2012 10:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Game of thrones hoor ik ook veel goeds van inderdaad
Sorry, nog niet helemaal wakker. Het is The Shield.quote:Op maandag 9 april 2012 10:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden over The Siege? Link?
Ik kan me geen film bedenken waar ze in het eerste half uur nog geet tieten laat zienquote:Op maandag 9 april 2012 10:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Alleen season 2 begint erg zwak.
En ik moet echt lachen om Carice, volgens mij staat ze onder speed dial bij al die mensen voor als ze tieten in beeld nodig hebben... Als Carice in een film zit laat ze minstens 1x dr tieten zien.
Het is zwaar hoor als carriere vrouwquote:Op maandag 9 april 2012 10:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan me geen film bedenken waar ze in het eerste half uur nog geet tieten laat zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |