Zit hele weekend bij m'n ouders dus ik heb het topic niet gevolgdquote:
Lekker. Beetje chillen daar dit dat?quote:Op maandag 9 april 2012 11:32 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zit hele weekend bij m'n ouders dus ik heb het topic niet gevolgd
Chillen, eten, met pup spelen. Good life. Gisteren schoonfamilie ontmoet, best gelachen met die mensen en weer goed gegetenquote:Op maandag 9 april 2012 11:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lekker. Beetje chillen daar dit dat?
Schoonfamilie ontmoet?quote:Op maandag 9 april 2012 11:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Chillen, eten, met pup spelen. Good life. Gisteren schoonfamilie ontmoet, best gelachen met die mensen en weer goed gegetenook vreesde ik voor grote financiële problemen maar ik heb nog 100e tegoed van m'n ouders dus ik kan nog een hoge levensstandaard aanhouden.
Hoe is sfeer hier dan of in het bejaardentehuis?
Ouders van m'n vriendin ouwe pilspanter,vrouwtje was jarig gisteren dus moest de familie ontmoeten.quote:Op maandag 9 april 2012 11:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Schoonfamilie ontmoet?
Hier is de sfeer prima, in het bejaardentehuis chillt men hem de pan uit, gebeurt echt niks vandaag
Ik was in de veronderstelling dat je na al die tijd je schoonfamilie wel een keer ontmoet had, bierbeertje van mequote:Op maandag 9 april 2012 12:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ouders van m'n vriendin ouwe pilspanter,vrouwtje was jarig gisteren dus moest de familie ontmoeten.
En als dit echt is, Call of Duty Black Ops 2 verkoop ik bf3 en spaar ik op voor bo2
Zolang mogelijk de boot afhouden, voordat je het weet vraagt ze wanneer we gaan samenwonenquote:Op maandag 9 april 2012 12:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat je na al die tijd je schoonfamilie wel een keer ontmoet had, bierbeertje van me
Maar hoe lang zijn jullie al samen, best een tijd toch, mijn drankduifje?quote:Op maandag 9 april 2012 12:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zolang mogelijk de boot afhouden, voordat je het weet vraagt ze wanneer we gaan samenwonen
Leuke vriendin ookquote:Op maandag 9 april 2012 12:08 schreef tliciouz het volgende:
Alex een vriendin?Nou daar gaat mijn slaapplek na de meet.
Ik ook?quote:Op maandag 9 april 2012 12:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je kan wel mee naar mijn vriendins huis na de meet
Relatie nog mar 4 maanden, Daarvoor redelijk lang rondgescharreld, lekkere bierworstje van me.quote:Op maandag 9 april 2012 12:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar hoe lang zijn jullie al samen, best een tijd toch, mijn drankduifje?
quote:Op maandag 9 april 2012 12:11 schreef dreamzk het volgende:
[..]
En tittyliciouz, jij mag natuurlijk altijd bij me slapen, daar doet m'n vriendin niet moeilijk over i hope
Maak er bukkake van en ik ben erbij!quote:Op maandag 9 april 2012 12:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn vriendin is er toch niet, kunnen we towerbridgen
Ah vandaar, wist ik niet, Sultan Strohrumquote:Op maandag 9 april 2012 12:11 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Relatie nog mar 4 maanden, Daarvoor redelijk lang rondgescharreld, lekkere bierworstje van me.
Goed plan, I'm game.quote:Op maandag 9 april 2012 12:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn vriendin is er toch niet, kunnen we towerbridgen
Ah strohrum, my truelove. Globetrotter dat je bentquote:Op maandag 9 april 2012 12:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah vandaar, wist ik niet, Sultan Strohrum
Sjeik Sambuca van mequote:Op maandag 9 april 2012 12:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ah strohrum, my truelove. Globetrotter dat je bent
Check die boy net de 1.70 en 35 kilo aantikken en hier stoer komen doen dit dat zus zo blackberry ipod beats allesquote:Op maandag 9 april 2012 12:23 schreef dreamzk het volgende:
Pieter is misschien knuffelbaarder, op straat word ik de 12 inch aka the pussymurderer genoemd. En dat is niet zonder reden, if you catch my drift.
Boswandeling ook wel een woud wandelaar met flugel is nog goed te drinken ook nogquote:Op maandag 9 april 2012 12:23 schreef PierreTT het volgende:
Je zou een show moeten beginnen!
"Flugel Freek en Shotjes Stef" Aflevering 1: Het rommelt in Weert
Nee echt niet, ik snap niet hoe je daarbij komtquote:Op maandag 9 april 2012 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boswandeling ook wel een woud wandelaar met flugel is nog goed te drinken ook nog
Ik zie het alweer, tis maar goed dat ik niet naar die meet kom. Kunnen jullie negers lekker om Tams vechten ipv dat ze jullie geen blik waardig gunt en om mijn nek hangt.quote:Op maandag 9 april 2012 12:23 schreef dreamzk het volgende:
Pieter is misschien knuffelbaarder, maar op straat word ik de 12 inch aka the pussymurderer genoemd. En dat is niet zonder reden, if you catch my drift.
Eerste goede post van doop in tijden.quote:
Ik dacht dat ik in R&P zatquote:
Vriend,quote:Op maandag 9 april 2012 12:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik zie het alweer, tis maar goed dat ik niet naar die meet kom. Kunnen jullie negers lekker om Tams vechten ipv dat ze jullie geen blik waardig gunt en om mijn nek hangt.
WORD!
Deal. Smerige troep.quote:Op maandag 9 april 2012 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jawel man ooit gaan we die shit drinken als bazen van de club. Ja het was zondag dan kan ik echt de hele dag eten als het moet
Waarom mij nou weer hierin betrekken.quote:Op maandag 9 april 2012 12:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vriend,
Ik vecht nog niet om die Tams ook al kreeg ik geld toe. Dat laat ik over aan de werkelijk wanhopgien, zoals KK.
Gr gr,
Aartje T.
Pakkie? Ik geef je zweepslagen vanavond.quote:Op maandag 9 april 2012 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick zal ik je vanavond maar weer pakkie geven in FIFA of ga je dashboarden?
Omdat jij nooit in het broekje mag?quote:Op maandag 9 april 2012 12:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom mij nou weer hierin betrekken.
Behalve bij je moeder dan toch.quote:Op maandag 9 april 2012 12:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Omdat jij nooit in het broekje mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |