Volgens mij zou jij zelfmoord plegen als jij verplicht een topic op die site's zou moeten lezen.quote:
Valt mee. Ik overleef jouw postgedrag immers ook.quote:Op zondag 8 april 2012 16:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij zelfmoord plegen als jij verplicht een topic op die site's zou moeten lezen.
Als ik mijn von_PreussenSS had genoemd, dan zou ik zelf schuldig zijn aan het creëeren van een dergelijk beeld. Moet je ook maar geen afkortingen die betrekking op het 3e rijk in je username opnemen.quote:Op zondag 8 april 2012 16:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het wordt wel vervelend als er een beeld gecreëerd wordt alsof ik persoonlijk affiniteit met het nazisme heb. Wat jij dus deed, huftertje.
Maar ik heb dan ook niets tegen Joden. Of PvdA'ers.quote:Op zondag 8 april 2012 16:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Valt mee. Ik overleef jouw postgedrag immers ook.
Die van je vriendin.quote:Op zondag 8 april 2012 16:15 schreef remlof het volgende:
Wiens moeder wil mijn keuken en badkamer schoonmaken? Ik heb er helemaal geen zin in.
Dat spijt me.quote:
Erik, doe nou niet alsof je mijn verhalen leest.quote:Op zondag 8 april 2012 16:15 schreef eriksd het volgende:
Ik krijg altijd de indruk dat jouw stukken in de Rotnest van Fok! afkomen Koos.
Je hebt een mensonwaardig bestaan.quote:Op zondag 8 april 2012 16:21 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb zojuist ook mijn treurige omstandigheden toegevoegd aan het geweldige topic van de dag.
Ik ben het echt meer dan zat!
Ja, verklap het even.quote:
quote:
Best wel inderdaadquote:
Wat is dat voor zeiktopic op deze mooie eerste paasdag?quote:Op zondag 8 april 2012 16:21 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb zojuist ook mijn treurige omstandigheden toegevoegd aan het geweldige topic van de dag.
Ik ben het echt meer dan zat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |