abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 april 2012 @ 19:02:02 #126
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110147106
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij bent nog serieus ook... :')
Natuurlijk? Mensen lijken vaak te denken dat zo'n botsing te vergelijken is met tegen een solide blok staal/beton aanvliegen. Dat is nou niet bepaald het geval.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_110151126
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Natuurlijk? Mensen lijken vaak te denken dat zo'n botsing te vergelijken is met tegen een solide blok staal/beton aanvliegen. Dat is nou niet bepaald het geval.
Jij kwam trouwens met een lekker misleidende afbeelding van het WTC. Het lijkt daarop net alsof het een grotendeels glazen gebouw was en dat is natuurlijk niet zo.

En ik heb nooit gedacht dat het vergelijkbaar moet zijn met het tegen een solide blok beton aanvliegen. Waar ik mij wel nog steeds over "verwonder" is dat het toestel zonder waarneembare afname van snelheid met wingtips en al volledig in het gebouw verdwijnt en daarbij zowel de verticale stalen balken met alluminium cladding doorklieft, als diverse horizontaal gepositoneerde en van gewapend beton gemaakte vloerdelen doorploegt, teneinde een cartoonesk gat achter te laten.

Om nog maar te zwijgen over het twijfelachtige verhaal over hoe dat toestel zover heeft weten te komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2012 20:16:23 ]
pi_110152545
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij kwam trouwens met een lekker misleidende afbeelding van het WTC. Het lijkt daarop net alsof het een grotendeels glazen gebouw was en dat is natuurlijk niet zo.

En ik heb nooit gedacht dat het vergelijkbaar moet zijn met het tegen een solide blok beton aanvliegen. Waar ik mij wel nog steeds over "verwonder" is dat het toestel zonder waarneembare afname van snelheid met wingtips en al volledig in het gebouw verdwijnt en daarbij zowel de verticale stalen balken met alluminium cladding doorklieft, als diverse horizontaal gepositoneerde en van gewapend beton gemaakte vloerdelen doorploegt, teneinde een cartoonesk gat achter te laten.

Om nog maar te zwijgen over het twijfelachtige verhaal over hoe dat toestel zover heeft weten te komen.
Al die foto's waren misleidend, nergens was de kern te zien en daar gaat nou juist het hele kan-nooit-zomaar-instorten-verhaal over.... ;)
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:20:28 #129
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110156260
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 20:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De fameuze Pinokio's nose shot dat live werd uitgezonden van 1één van de impacts inderdaad. En toen ging het beeld heel vlug even op zwart _O-

Zoals Baker ook al aangaf die neuzen van die vliegtuigen zijn van plastic of alu. Is dat met die snelheid zo sterk dat het aan de andere kant van een WTC gebouw uit kan komen. Ik geloof niet zo in hologram-airplanes maar wat hij aankaarte deed mijn wenkbrauwen omhoog gaan.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_110156780
geen idee of deze theorie al voorbij is gekomen. zal toch wel?..ik vind hem goed.
explosieven zijn tijdens onderhoud zorgvuldig verstopt in de torens geplaatst. al ver voor 9-11 (agenda) zo hadden ze tijd genoeg..het gebouw was immers leeg en anders de verdiepingen waar onderhoud werd gepleegd. zodoende weten relatief weinig inside mensen het echte verhaal. dit als een antwoord op wat ik regelmatig lees, mocht het een inside job zijn geweest, er te veel mensen bij betrokken waren omdat het een te grote uitvoering zou zijn., wat men (begrijpelijk) nooit zo lang geheim kan houden.

een paar maanden geleden zijn er ook onderhoud en wat verbouwinkjes in het vrijheidsbeeld gedaan. wie weet zijn er explosieven geplaatst..agenda voor later als de poep de ventilator raakt…terroristjes (polen natuurlijk :P ) hebben het gedaan krijgen we vervolgens te horen, nog meer freiheit inleveren.. totale controle is het doel.
pi_110157766
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:20 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

De fameuze Pinokio's nose shot dat live werd uitgezonden van 1één van de impacts inderdaad. En toen ging het beeld heel vlug even op zwart _O-

Zoals Baker ook al aangaf die neuzen van die vliegtuigen zijn van plastic of alu. Is dat met die snelheid zo sterk dat het aan de andere kant van een WTC gebouw uit kan komen. Ik geloof niet zo in hologram-airplanes maar wat hij aankaarte deed mijn wenkbrauwen omhoog gaan.
Nee, geen hologrammen. Gewoon video editing ofwel visual effects. Vervolgens de beelden tot in den treure herhalen en heel de wereld gelooft dat er vliegtuigen in de gebouwen zijn gevlogen. Denk je dat het toevallig was dat in geen enkele live uitzending het vliegtuig vanuit een goede hoek te zien was? Het heeft er alle schijn van dat dit is gedaan om eventuele foutjes ten aanzien van de impact en de timing m.b.t. de explosie te kunnen verdoezelen.

Toch maakte men een foutje door de layer te ver doorgeschoven te hebben waardoor de neus van het fake vliegtuig aan de andere kant naar buiten leek te komen. Daarop anticipeerde men meteen met een fade 2 black.

Die "paar" mensen op straat die dan wellicht geen vliegtuigen gezien hebben doen er dan ook veel minder toe ineens. De hele wereld heeft het op TV kunnen zien, dus hun mening is niet veel meer waard. Daarbij zijn ooggetuigen van iets gemakkelijk te beïnvloeden en zijn ze geneigd om de camerabeelden te geloven, terwijl ze in werkelijkheid iets anders gezien hebben. Dit is al in meerdere tests aangetoond.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2012 21:44:37 ]
pi_110157894
Ja, die is meermaals voorbijgekomen, en ik vind het een mooie. :Y

Sluit ook aan op de signalementen en aanhoudingen van de verdachte white vans.

Wat ook weer een controlled demolition hypothese ondersteunt en een inside job aannemelijker maakt. :s)
pi_110158295
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:43 schreef Gray het volgende:
Ja, die is meermaals voorbijgekomen, en ik vind het een mooie. :Y

Sluit ook aan op de signalementen en aanhoudingen van de verdachte white vans.

Wat ook weer een controlled demolition hypothese ondersteunt en een inside job aannemelijker maakt. :s)
Zeker een mooie. Wat nog absurder lijkt is de theorie dat de torens misschien wel leeg waren, of in iedergeval rond de impactzones, maar ik acht het plausibel.

WTC complex lijkt hier bijvoorbeeld wel erg verlaten. Waar zijn alle brandweermannen en voertuigen? Waar zijn de duizenden mensen? Waarom is het hele plaza verlaten?

Een verklaring zou kunnen zijn dat iedereen aan de andere kant van de gebouwen naar buiten werd geleid omdat het te gevaarlijk was m.b.t. vallend puin. Maar ja... ik weet het nog zo net niet.
pi_110160807
Je zou wel meerdere shots en een zekerheidsstempel van tijd en datum moeten heb oid eer je naar dat soort conclusies gaat werken.

Ik zat me af te vragen of het valt te controleren wat de bezetting vd torens was en hoeveel mensen op welke verdiepingen aanwezig waren. Op de dag zelf, maar ook de periode ervoor. Zijn er geen bezoekers- en transportmanifesten overgebleven ergens?
  dinsdag 10 april 2012 @ 22:31:27 #135
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_110161016
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:27 schreef badabingie het volgende:
geen idee of deze theorie al voorbij is gekomen. zal toch wel?..ik vind hem goed.
explosieven zijn tijdens onderhoud zorgvuldig verstopt in de torens geplaatst. al ver voor 9-11 (agenda) zo hadden ze tijd genoeg..het gebouw was immers leeg en anders de verdiepingen waar onderhoud werd gepleegd. zodoende weten relatief weinig inside mensen het echte verhaal. dit als een antwoord op wat ik regelmatig lees, mocht het een inside job zijn geweest, er te veel mensen bij betrokken waren omdat het een te grote uitvoering zou zijn., wat men (begrijpelijk) nooit zo lang geheim kan houden.

een paar maanden geleden zijn er ook onderhoud en wat verbouwinkjes in het vrijheidsbeeld gedaan. wie weet zijn er explosieven geplaatst..agenda voor later als de poep de ventilator raakt…terroristjes (polen natuurlijk :P ) hebben het gedaan krijgen we vervolgens te horen, nog meer freiheit inleveren.. totale controle is het doel.
en hoeveel explosieven zou je dan moeten plaatsen?
  dinsdag 10 april 2012 @ 22:33:01 #136
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_110161138
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 22:31 schreef THEFXR het volgende:

[..]

genoeg om de massa die valt niet te stoppen?
  dinsdag 10 april 2012 @ 22:34:21 #137
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_110161234
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zeker een mooie. Wat nog absurder lijkt is de theorie dat de torens misschien wel leeg waren, of in iedergeval rond de impactzones, maar ik acht het plausibel.

WTC complex lijkt hier bijvoorbeeld wel erg verlaten. Waar zijn alle brandweermannen en voertuigen? Waar zijn de duizenden mensen? Waarom is het hele plaza verlaten?

[ afbeelding ]

Een verklaring zou kunnen zijn dat iedereen aan de andere kant van de gebouwen naar buiten werd geleid omdat het te gevaarlijk was m.b.t. vallend puin. Maar ja... ik weet het nog zo net niet.
"Hmm, er zijn net 2 vliegtuigen 2 fucking grote wolkenkrabbers binnengevlogen, er valt van alles naar benende, aluminuim platen, glas, stoelen, kantoor dingen, allemaal van minstens 300 meter hoog, laten we met zijn alle een stoelendans doen recht on de de torens!"
pi_110161271
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 22:28 schreef Gray het volgende:
Je zou wel meerdere shots en een zekerheidsstempel van tijd en datum moeten heb oid eer je naar dat soort conclusies gaat werken.
Eens, maar ik heb het vermoeden dat het ergens tussen impact 1 en 2 in is geschoten, of juist wat later gezien de schaduw nabij het podium afwijkt van onderstaande video, die duidelijk tussen 1 en 2 in is geschoten:

Maar het blijft verder wel speculatie natuurlijk.

quote:
Ik zat me af te vragen of het valt te controleren wat de bezetting vd torens was en hoeveel mensen op welke verdiepingen aanwezig waren. Op de dag zelf, maar ook de periode ervoor. Zijn er geen bezoekers- en transportmanifesten overgebleven ergens?
Kijk eens op Letsroll:

http://letsrollforums.com/world-trade-center-hollow-f16.html

Daar wordt de "hollow tower" theorie uitvoerig besproken.

http://letsrollforums.com/world-trade-center-hollow-t21572.html
pi_110161373
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 22:34 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

"Hmm, er zijn net 2 vliegtuigen 2 fucking grote wolkenkrabbers binnengevlogen, er valt van alles naar benende, aluminuim platen, glas, stoelen, kantoor dingen, allemaal van minstens 300 meter hoog, laten we met zijn alle een stoelendans doen recht on de de torens!"
Goed idee. Bel me als zoiets weer gebeurt en ik kom er meteen aan! :s)
pi_110161763
Ook wel apart dit, als je er over nadenkt:

Of zoals het filmpje afsluit: Think about it.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2012 22:43:41 ]
pi_110161852
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 22:31 schreef THEFXR het volgende:

[..]

2 strijkers zou genoeg moeten zijn... :P
geen idee, ik denk een bepaalde hoeveelheid op elke verdieping om de torens te laten instorten....(nep)vliegtuigjes zijn de zogenaamde afleiding/oorzaak om ons (proberen) te overtuigen dat de instorting daar door komt..
pi_110162843
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 22:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

Leuk,even kijken!! :9
pi_110162901
quote:

Wel weer errug toevallig dat die ene expert in de bush administration zat..
  woensdag 11 april 2012 @ 00:05:32 #144
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110166165
Merkwaardig dat die man van de straat dezelfde bewoording gebruikte en in precies dezelfde volgode als die expert bij het nieuws. Maar ik vraag mij af mishhien had die man van de straat het live nieuws gekeken terwijl hij ergens in de buurt was en dus dezelfde bewoording kon uitkotsen of zelfs andersom?

Maar die expert bij het nieuws wist wel heel erg veel erg zeker zotezien.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_110166290
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 22:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Leuk,even kijken!! :9
Ok oud nieuws :P

[ Bericht 8% gewijzigd door DontGiveAFok op 11-04-2012 00:16:28 ]
pi_110166623
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 00:05 schreef Schenkstroop het volgende:
Merkwaardig dat die man van de straat dezelfde bewoording gebruikte en in precies dezelfde volgode als die expert bij het nieuws. Maar ik vraag mij af mishhien had die man van de straat het live nieuws gekeken terwijl hij ergens in de buurt was en dus dezelfde bewoording kon uitkotsen of zelfs andersom?

Maar die expert bij het nieuws wist wel heel erg veel erg zeker zotezien.
Die man van de straat die acteert gewoon slecht. Wie praat er nou zo? Lijkt alsof ie een van te voren ingestudeerd script oprakelt. En zo zijn er tientallen video's van ooggetuigen te vinden die dubieus op me overkomen, alleen het lastige met dit soort dingen is: hoe toon je aan dat iemand acteert?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2012 00:21:16 ]
  woensdag 11 april 2012 @ 00:28:02 #147
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_110166823
quote:

gast... kom op, een clip uit 2007?????
  woensdag 11 april 2012 @ 00:29:10 #148
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_110166844
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 22:42 schreef badabingie het volgende:

[..]

2 strijkers zou genoeg moeten zijn... :P
geen idee, ik denk een bepaalde hoeveelheid op elke verdieping om de torens te laten instorten....(nep)vliegtuigjes zijn de zogenaamde afleiding/oorzaak om ons (proberen) te overtuigen dat de instorting daar door komt..
80.000 stuks hebben ze uitgerekend, best wel veel om te plaatsen, vind je niet?
pi_110166881
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 00:28 schreef THEFXR het volgende:

[..]

gast... kom op, een clip uit 2007?????
Wat is daarmee?
  woensdag 11 april 2012 @ 00:34:53 #150
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110166972
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 00:41 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Figuren als jij willen altijd een ondertekende verklaring van de dader voordat je iets aanneemt voor waar. Echt onmogelijk. Hoe ga je ooit een verklaring krijgen van Bush sr of jr dat zij willens en wetens 9/11 hebben gebruikt of zelfs hebben georkestreerd tbv hun persoonlijke belangen en die van een (New) World Order? Dat ga je nooit krijgen kijk liever naar trends.

Met jouw manier van denken blijf je (ook) in rondjes draaien. We zijn al via de eerste wereld oorlog en talloze misdaden tegen de mensheid gefinanciert door de Joodse centrale banken, van gezondheid tot economie tot weetikveel. En via Vietnam en Reagan en Clinton en Bush Sr. en Jr. en Afghanistan en Irak en Obama en global warming.. alles daartussenin enzovoorts en jij krijgt er ook maar geen vat op.

Het is al laat :O
Ik kijk naar trends. Ik heb je eerder in dit topic al uitgelegd dat de aanslagen een reactie waren op een trend, nl de imperialistische politiek van de VS. Dat ontbreekt stelselmatig bij truthers: die gaan louter uit van eenzijdige acties van de VS, de NWO, of hoe je het ook wil noemen, en staan er nooit eens bij stil dat al die geintjes van de VS/NWO/whatever ook wel eens een REACTIE zouden kunnen uitlokken. Truthers factoriseren dat simpelweg niet in hun model. Wat ik veel truthers in plaats daarvan zie doen is dat ze een verregaand geregisseerd verloop van de geschiedenis veronderstellen, waarbij alle significante gebeurtenissen van wereldbetekenis een uitvloeisel zijn van een complot van de VS/NWO/loeminadie/etc. Terwijl als je bijv naar de slag om Midway kijkt, een beslissende zeeslag tussen de VS en Japan, dan was dat werkelijk de meest fantastische aaneenschakeling van toevalligheden, missers, blunders en clusterfucks, dat hou je niet voor mogelijk. Maar als ik truthers mag geloven is daar op wereldschaal geen sprake van en zijn de zaken niet alleen deterministisch bepaald maar is er ook nog eens sprake van eenzijdig determinisme.

Een uitdaging: noem mij eens 1 historische gebeurtenis van wereldbetekenis die volgens jou niet het resultaat was van een complot van, laat ik het onder één noemer scharen, de NWO?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')