Ja goed lukt hier ook nog wel. Maar nergens echt een heel lekkere zoals roopramquote:Op maandag 9 april 2012 00:13 schreef Juminelle het volgende:
Zelfs in mijn dorp kan ik goede roti halen
Ik heb binnen een straal van 1 kilometer 16 coffeeshops, iets van 3 supermarkten en 5 toko's ofzoquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 00:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb binnen een straal van 1 kilometer 16 coffeeshops, iets van 3 supermarkten en 5 toko's ofzo
Ik woon in De Pijp, shit is aan hierquote:Op maandag 9 april 2012 00:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb binnen een straal van 1 kilometer 16 coffeeshops, iets van 3 supermarkten en 5 toko's ofzo
Dit dus. Een kamer van 6m2 fixen en daar dan 500 euro voor betalenquote:Op maandag 9 april 2012 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Ik wil ook naar A'dam maar shit is duuuur.
Zit je al op de UvA? Ik studeer er namelijk.quote:Op maandag 9 april 2012 00:26 schreef jna het volgende:
Ik zou ook wel naar Amsterdam willen, helemaal omdat ik volgend jaar geen OV meer krijg en nog m'n master aan de UvA wil doen.
Beter kopen we met z'n alleen een Fernandes huis aan de grachten.
quote:Op maandag 9 april 2012 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Ik wil ook naar A'dam maar shit is duuuur.
In Noord zijn nog wel betaalbare woningen hoor. Ook veel studentenshit, het is niet zo mooi als het centrum maar je bent er wel dichtbijquote:Op maandag 9 april 2012 00:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit dus. Een kamer van 6m2 fixen en daar dan 500 euro voor betalen![]()
Maar zie daar maar een kamer te krijgenquote:Op maandag 9 april 2012 00:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
In Noord zijn nog wel betaalbare woningen hoor. Ook veel studentenshit, het is niet zo mooi als het centrum maar je bent er wel dichtbij
Ja zit er nu ook al.quote:Op maandag 9 april 2012 00:28 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Zit je al op de UvA? Ik studeer er namelijk.
klinkt als een goed planquote:Op maandag 9 april 2012 00:26 schreef jna het volgende:
Ik zou ook wel naar Amsterdam willen, helemaal omdat ik volgend jaar geen OV meer krijg en nog m'n master aan de UvA wil doen.
Beter kopen we met z'n alleen een Fernandes huis aan de grachten.
Tja, Diemen een optie dan?quote:Op maandag 9 april 2012 00:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar zie daar maar een kamer te krijgenIk ken een chick die bij mij op school heeft gezeten die dagelijks van Nijmegen naar Amsterdam reist omdat ze gewoon geen kamer kan fixen. Fucking lelijk lijkt me dat.
als je echt wil kan je in noord wel dingen vinden hoor. Zie regelmatig kamers voorbij komen op fbquote:Op maandag 9 april 2012 00:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar zie daar maar een kamer te krijgenIk ken een chick die bij mij op school heeft gezeten die dagelijks van Nijmegen naar Amsterdam reist omdat ze gewoon geen kamer kan fixen. Fucking lelijk lijkt me dat.
Dagelijks zieke orgies en een spacende Vasje aanschouwenquote:
Zo erg ben ik nietquote:Op maandag 9 april 2012 00:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dagelijks zieke orgies en een spacende Vasje aanschouwen
betaal ik wel wat extra voorquote:Op maandag 9 april 2012 00:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dagelijks zieke orgies en een spacende Vasje aanschouwen
Ligt eraan of ik door de loting heen kom en daar geplaatst wordt. Die kans is zeer klein tho.quote:
ah ok, wanneer hoor je het?quote:Op maandag 9 april 2012 00:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik door de loting heen kom en daar geplaatst wordt. Die kans is zeer klein tho.
Maar nu twijfel ik of ik niet toch criminologie wil studerenDat is aan de VU tho, wordt niet gegeven op de UvA.
Geen flauw idee. Ergens in juni denk ik.quote:
Ik kan niet haten want ik vind Drake kutquote:Op maandag 9 april 2012 00:53 schreef Phantomesse het volgende:
Vervelend, jullie gaan vast haten maar ben met tegenzin onderweg naar de after van Drake. Gratis. Ik wil enkel slapen maar al schoonbroer zijn vrienden haakten af en hij verheugde zich er zo op. Bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |