Vrouwen en eten.quote:Op zondag 8 april 2012 22:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben ook eten aan het maken nu door gebrek aan goed voedsel bij het avondeten. M'n maag speelde gewoon op van die gore shit. Heb 2 aardappels gegeten ofzo
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op zondag 8 april 2012 23:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij en vrouwen![]()
We kunnen niks goed doen in jouw ogen.
Uit eigen ervaring vind ik het altijd zo zielig die vrouwen/meisjes die op zo'n manier eten.quote:
quote:EEEH
DiE BLAGEN DOEN RAAR OP SGOOL KEREL
WAT D0EN SE |-)
GAAT DiE KK ELLEN NAAR MENTOR
OMFG N0G Z0 EENTJE'
MAARJA MORGEE JOU -DAYYYYY
SWEET14 HAHAHA =D
JMMR DAT J NiEJ NA GALA GAAT
VORiG JAAR WAS KK LACHEN
MJA K SPREEK J MORGEE WEL
LOVEY0UX
Zo zie je maar dat onze generatie net zo debiel was als de huidige, en ik maar denken dat ik zo volwassen was op die leeftijd.quote:Op zondag 8 april 2012 23:07 schreef Juminelle het volgende:
Je pp2g teruglezen en dan zulke reacties van vrienden op je page tegenkomenHet leven als een 13-jarige
[..]
Ik eet ook normaal hoor maar ik vond het serieus zo ranzigquote:Op zondag 8 april 2012 23:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring vind ik het altijd zo zielig die vrouwen/meisjes die op zo'n manier eten.
2 aardappels, of 1 koekje etc. etc. Ik bedoel eet gewoon normaal ofzo.
Dat dus. Die foto's van toen ookquote:Op zondag 8 april 2012 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat onze generatie net zo debiel was als de huidige, en ik maar denken dat ik zo volwassen was op die leeftijd.
hvj 4--evah
Jumi waarom, waarom liet je me weer terugkijken naar pp?quote:Op zondag 8 april 2012 23:07 schreef Juminelle het volgende:
Je pp2g teruglezen en dan zulke reacties van vrienden op je page tegenkomenHet leven als een 13-jarige
[..]
quote:Yaaaaasss!! Chikkieee!!,,
Eindelijkk kunnen we commenteee
Leukee pp hoorr
Nouu ik spreek je verder op msn!!
LOveYouuSo0oMutcChh!! xx.Eloisseee
Hahaha. Ik had ook myflavour met echt ziek veel foto's, maar die site is opeens verdwenenquote:Op zondag 8 april 2012 23:17 schreef junamii het volgende:
[..]
Jumi waarom, waarom liet je me weer terugkijken naar pp?
[..]![]()
![]()
Ik heb er net fucking lang over gedaan om via accounts van vrienden weer eindelijk op mijn page te komenquote:
Volgensmij heb ik 't verwijderd ik sta bij niemand van m'n toenmalige pp2g vriendjesquote:Op zondag 8 april 2012 23:19 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb er net fucking lang over gedaan om via accounts van vrienden weer eindelijk op mijn page te komen
Zondequote:Op zondag 8 april 2012 23:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij heb ik 't verwijderd ik sta bij niemand van m'n toenmalige pp2g vriendjes
Echt hè! Ik zou stinkend rijk wordenquote:Op zondag 8 april 2012 23:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Cu2, lol. Toen moest je eigenlijk al weten dat social media echt groot ging worden. Ik blijf erbij, als ik 5 jaar eerder geboren was...
108.424 Hits / Offlinequote:Op zondag 8 april 2012 23:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Volgens Google 10.30-23.00, zo vanaf 15.00, pin me er echter niet op vastquote:Op zondag 8 april 2012 23:33 schreef jna het volgende:
dWc, weet jij hoe laat roopram doordeweeks open gaat?
Heel Den Haag zit vol hindoestanen en nog nergens een echt lekkere roti te krijgenquote:Op zondag 8 april 2012 23:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens Google 10.30-23.00, zo vanaf 15.00, pin me er echter niet op vast. Ook wel zin in nu
.
Truuuuuuuequote:Op maandag 9 april 2012 00:02 schreef jna het volgende:
[..]
Heel Den Haag zit vol hindoestanen en nog nergens een echt lekkere roti te krijgen
Amsterdamquote:Op maandag 9 april 2012 00:02 schreef jna het volgende:
[..]
Heel Den Haag zit vol hindoestanen en nog nergens een echt lekkere roti te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |