Bullshit. Je haalt de 2 niet eens.quote:Op zondag 8 april 2012 22:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
serieus, daar kan ik er wel 3 van op
quote:Op zondag 8 april 2012 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nou dat hardlopen vanmorgen had echt veel nut. Arme hond van je, als je gewoon niet ging had die nou geen gebroken kop.
Care.quote:Op zondag 8 april 2012 22:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin in een kapsalon. Wel jammer van de 1600kcals
quote:Op zondag 8 april 2012 22:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik post gewoon omdat ik je ook wil quoten met deze PI.
Je bent niet voor niks voor psv, die hebben een slechte smaakquote:Op zondag 8 april 2012 22:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
serieus, daar kan ik er wel 3 van op
Binnen hoeveel tijd? Over de hele dag verspreid telt niet. Je moet non-stop eten. Als je dat lukt, plus filpmje hier krijg je 25euro van me. Moet binnen... 30 minuten.quote:
hahahahhaha wajooo jij bent echt kankergrappig zeg. tfoeeeeequote:Op zondag 8 april 2012 22:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je bent niet voor niks voor psv, die hebben een slechte smaak
Nee realistischquote:Op zondag 8 april 2012 22:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahahhaha wajooo jij bent echt kankergrappig zeg. tfoeeeee
mja, binnen 30 min miss niet want dan moet ik opschieten en als ik stoned ben wil ik lekker rustig eten en rustig kauwenquote:Op zondag 8 april 2012 22:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Binnen hoeveel tijd? Over de hele dag verspreid telt niet. Je moet non-stop eten. Als je dat lukt, plus filpmje hier krijg je 25euro van me. Moet binnen... 30 minuten.
Die shit is toch niet te vreten?quote:Op zondag 8 april 2012 22:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahahhaha wajooo jij bent echt kankergrappig zeg. tfoeeeee
Ik overwoog serieus deze uitdaging aan te gaan, maar na 3 kapsalons ga ik echt kotsen als een malle volgens mijquote:Op zondag 8 april 2012 22:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Binnen hoeveel tijd? Over de hele dag verspreid telt niet. Je moet non-stop eten. Als je dat lukt, plus filpmje hier krijg je 25euro van me. Moet binnen... 30 minuten.
Ik denk dat zelfs Kobayashi nog wel moeite zou hebben met 3 kapsalons brah.quote:Op zondag 8 april 2012 22:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mja, binnen 30 min miss niet want dan moet ik opschieten en als ik stoned ben wil ik lekker rustig eten en rustig kauwen
Ik wil 't overigens zelf wel proberen maar dan wil ik van elk Fernandes-lid een 10tje.quote:Op zondag 8 april 2012 22:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik overwoog serieus deze uitdaging aan te gaan, maar na 3 kapsalons ga ik echt kotsen als een malle volgens mij
Ja shit, dan doe ik het ookquote:Op zondag 8 april 2012 22:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik wil 't overigens zelf wel proberen maar dan wil ik van elk Fernandes-lid een 10tje.
Nou ik zal een poging wagenquote:Op zondag 8 april 2012 22:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jawel gek, 2 bakjes knoflook er overheen en bam.
Damnquote:Op zondag 8 april 2012 22:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mams die terug komt van een verjaardag met een stuk zelfgemaakte quiche en gevulde kipfilet!
[ afbeelding ]
En nog veel meer. Zo kankerlekker
.
Mmm kijk dit is etenquote:Op zondag 8 april 2012 22:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mams die terug komt van een verjaardag met een stuk zelfgemaakte quiche en gevulde kipfilet!
[ afbeelding ]
.
Haha, Kobayashi. De_Ananas was fan van hemquote:Op zondag 8 april 2012 22:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Kobayashi nog wel moeite zou hebben met 3 kapsalons brah.
Maar goed. Challenge not accepted zie ik.
Niceee.quote:Op zondag 8 april 2012 22:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
.
Voor mij ben je eerstequote:Op zondag 8 april 2012 22:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb eens 13 frikandellen op gehad in 10 minuten. Ben ik 2de geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |