Ja, gasten die gingen grunten op metaltracks enzoquote:
Al wel weer een tijdje hoorquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 april 2012 21:59 schreef junamii het volgende:
[..]
Al wel weer een tijdje hoor
[..]Dwc heeft die condooms ook alleen gekocht voor zn image hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Nieeet!quote:Op zondag 8 april 2012 21:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, gasten die gingen grunten op metaltracks enzoIk heb ook meegedaan met twee vriendinnen
We deden 'cater to you' van Destiny's Child en brachten tijdens het optreden onze vriendjes vanuit het publiek naar het podium enzo, heel corny
![]()
Ik mindfuck iedereen gewoon, PM vas de waarheid welquote:Op zondag 8 april 2012 22:00 schreef jna het volgende:
[..]
Dwc heeft die condooms ook alleen gekocht voor zn image hier
quote:Op zondag 8 april 2012 22:03 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik mindfuck iedereen gewoon, PM vas de waarheid wel
en dWc heeft die condooms allaaaang gebruikt denk ik
quote:Op zondag 8 april 2012 22:00 schreef jna het volgende:
[..]
Dwc heeft die condooms ook alleen gekocht voor zn image hier
Ik zei nog tegen je "does this smell like chroloform to you?" en verder zeg ik niksquote:Op zondag 8 april 2012 22:03 schreef junamii het volgende:
en dWc heeft die condooms allaaaang gebruikt denk ik
Jawelquote:
Ja toch, kan ik dat screenshot van je lenen trouwens?quote:Op zondag 8 april 2012 22:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!! Hahaha, i sab fa toch
.
[..]
Ik zei nog tegen je "does this smell like chroloform to you?" en verder zeg ik niks.
Welk screenshot?quote:Op zondag 8 april 2012 22:09 schreef jna het volgende:
[..]
Ja toch, kan ik dat screenshot van je lenen trouwens?Dan zet ik het op FB
Mindfuck binnen mindfuck trouwens, het is gewoon wel echt waarquote:Op zondag 8 april 2012 22:08 schreef Juminelle het volgende:
Waarom zou dat verhaal van Juna bullshit moeten zijn eigenlijk?
Ja, ik geloof het ookquote:Op zondag 8 april 2012 22:10 schreef junamii het volgende:
[..]
Mindfuck binnen mindfuck trouwens, het is gewoon wel echt waar
quote:Op zondag 8 april 2012 21:59 schreef junamii het volgende:
[..]
Al wel weer een tijdje hoor
[..]Whehe, veel hier hosselen als een malle opeensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel goed tho
Ohja, het was een copy paste. Ik dacht dat het een screenshot van je afrekening wasquote:
Wanneer ga jij je mosseltje eens laten kraken dan?quote:Op zondag 8 april 2012 22:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whehe, veel hier hosselen als een malle opeenswel goed tho
Ohh, van die kosu's?quote:Op zondag 8 april 2012 22:14 schreef jna het volgende:
[..]
Ohja, het was een copy paste. Ik dacht dat het een screenshot van je afrekening was
Jij begrijpt niet helemaal wat het begrip mindfuck betekent... Het is niet heel moeilijk dus snap je verwarring niet zo goed.quote:Op zondag 8 april 2012 22:10 schreef junamii het volgende:
[..]
Mindfuck binnen mindfuck trouwens, het is gewoon wel echt waar
Als het serieus isquote:Op zondag 8 april 2012 22:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wanneer ga jij je mosseltje eens laten kraken dan?
quote:Op zondag 8 april 2012 22:08 schreef NoelGallagher het volgende:
kanker zeg, heb al de hele dag honger
Nou dat hardlopen vanmorgen had echt veel nut. Arme hond van je, als je gewoon niet ging had die nou geen gebroken kop.quote:
Ik heb ook wel zin in een kapsalon. Wel jammer van de 1600kcalsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |