Inmiddels niet meer hoorquote:Op zondag 8 april 2012 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sinds oktoberik geloof best dat jij langer droog staat braaf meiske
Nee, als ik iemand echt leuk vind doe ik rustig aan. Hij ook gelukkig, niks overhaasten enzulks gewoon relaxt.quote:Op zondag 8 april 2012 21:34 schreef junamii het volgende:
[..]
Inmiddels niet meer hoor
Maar wel lang ook idd, niets met die jongen gedaan dan?
Dat Monnalisa jurkje!quote:Op zondag 8 april 2012 21:04 schreef Juminelle het volgende:
Oh my Titi, check dithttp://www.coccinelle.nl/nl/babykleding/meisjes/jurken/page/1
Mijn eierstokken beginnen te rammelen.
quote:Op zondag 8 april 2012 21:37 schreef Ethanolic het volgende:
Over brave chicks gesproken, ik zat net in een sprinter waar een kankerlelijke Slet voor een stel gangstanegers ging paaldansen.
Mensen kennen geen schaamte.
Ik moest lachen omdat je begon met 'over brave chicks gesproken'quote:Op zondag 8 april 2012 21:37 schreef Ethanolic het volgende:
Over brave chicks gesproken, ik zat net in een sprinter waar een kankerlelijke Slet voor een stel gangstanegers ging paaldansen.
Ga je nog uit dit weekend?quote:Op zondag 8 april 2012 21:40 schreef Juminelle het volgende:
Titi, zat jij in Nijmegen op een middelbare school?
Wtfquote:Op zondag 8 april 2012 21:37 schreef Ethanolic het volgende:
Nee, wel tijdje op het roc gezeten daarquote:Op zondag 8 april 2012 21:40 schreef Juminelle het volgende:
Titi, zat jij in Nijmegen op een middelbare school?
Nope, ik ben gisternacht uitgeweest en blijf vanavond thuis chillen met vriendenquote:
Kon de verleiding niet weerstaan.quote:Op zondag 8 april 2012 21:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, als ik iemand echt leuk vind doe ik rustig aan. Hij ook gelukkig, niks overhaasten enzulks gewoon relaxt.
Maar inmiddels niet meer, wat?
Ah, oke. Ik vroeg het me af omdat mijn school samen met een groep andere scholen altijd van die dagen hield dat leerlingen mochten optreden. Kwam daar net allerlei voiceclips van tegenquote:Op zondag 8 april 2012 21:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, wel tijdje op het roc gezeten daar
Hehe echt? Muziek enzo?quote:Op zondag 8 april 2012 21:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik vroeg het me af omdat mijn school samen met een groep andere scholen altijd van die dagen hield dat leerlingen mochten optreden. Kwam daar net allerlei dingen van tegen
No mattie stond met mu homies doekoes na dr te gooie togquote:Op zondag 8 april 2012 21:43 schreef jna het volgende:
Etha, kende ze die gangstanegers wel of pas in de trein?
Vaak ook on-Surinaams snelquote:Op zondag 8 april 2012 21:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Deze man heeft altijd passende afbeeldingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |