Beetje verneukt ritme de afgelopen weken.quote:Op zondag 8 april 2012 20:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ontbijten, wat?En waarom sta je zo vroeg op als je gym tot 12 open is? Dan kan je toch ook om 10 uur gaan
?
Goede zelfdiscipline wel
quote:Op zondag 8 april 2012 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Ik knaagde rijst met gestoofde aubergine boulangé, stukjes zoutvlees en smokey kip en garnalen in een ziek lekkere jus voor ernaast
.
Zijn die docu's leuk? Ik zie die reclame ervan elke keer bij de tramhalte staanquote:Op zondag 8 april 2012 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik zo al die Titanic docu's op tv zie en die actie hoor van Q-music dan zou ik er echt dolgraag naartoe willen duiken.
Nu net begonnen op Nat. Geopgraphic de docu van James Cameron. Ik vind het wel interessant ja.quote:Op zondag 8 april 2012 21:12 schreef junamii het volgende:
[..]
Zijn die docu's leuk? Ik zie die reclame ervan elke keer bij de tramhalte staan
Ik had nasi met kip, maar het was wel lekkerquote:Op zondag 8 april 2012 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Ik knaagde rijst met gestoofde aubergine boulangé, stukjes zoutvlees en smokey kip en garnalen in een ziek lekkere jus voor ernaast
.
[..]
Gatverdamme echt, dat was ook al zo'n ranzige term toen Tli dat zei. Je doet 't erom hè
.
Ik ga ook kijken nuquote:Op zondag 8 april 2012 21:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nu net begonnen op Nat. Geopgraphic de docu van James Cameron. Ik vind het wel interessant ja.
Een portie normale bruine nasi, zonder rare roerbakgroenten of vieze kruidenmixen. Plain and simplequote:Op zondag 8 april 2012 21:12 schreef jna het volgende:
[..]
Ik had nasi met kip, maar het was wel lekker
1995! Fuck! Wij deden toen altijd een goede aanloop maken, dan op je knieën doorglijden door de gang en dan "I'M DA SCATMAAAN!" roepen, terwijl je een soort Fifa goal celebration-move maakte. Basisschooltijdenquote:
Ja, inderdaad. Beter beginnen we zelf een zaakquote:Op zondag 8 april 2012 21:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een portie normale bruine nasi, zonder rare roerbakgroenten of vieze kruidenmixen. Plain and simple. Alleen ik zie dat bijna nergens meer als je besteld, het is bijna altijd opgefleurd met dingen die het niet lekkerder maken
.
Hahahhaaha, basisschool idd.quote:Op zondag 8 april 2012 21:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
1995! Fuck! Wij deden toen altijd een goede aanloop maken, dan op je knieën doorglijden door de gang en dan "I'M DA SCATMAAAN!" roepen, terwijl je een soort Fifa goal celebration-move maakte. Basisschooltijden!
Eigen zaak openmaken klaar. Openen, openmaken, wat is het verschil, a zehmel.quote:Op zondag 8 april 2012 21:20 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Beter beginnen we zelf een zaak
quote:Op zondag 8 april 2012 21:04 schreef Juminelle het volgende:
Oh my Titi, check dithttp://www.coccinelle.nl/nl/babykleding/meisjes/jurken/page/1
Mijn eierstokken beginnen te rammelen.
Je bent verdomme net een maand 18, ge-fucking-draag jequote:Op zondag 8 april 2012 21:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]ik heb daar ook last van de laatste tijd, not even kidding.
Ik gedraag me ook ik heb potverdorie maanden geen seks gehadquote:Op zondag 8 april 2012 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bent verdomme net een maand 18, ge-fucking-draag je.
Mij versla je niet in datquote:Op zondag 8 april 2012 21:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik gedraag me ook ik heb potverdorie maanden geen seks gehadkapot braaf.
Sinds oktoberquote:Op zondag 8 april 2012 21:29 schreef junamii het volgende:
[..]
Mij versla je niet in dat
Dus vertel op vas, hoelang al!!
Ik heb dat echt al sinds mijn vijftiende ofzoquote:Op zondag 8 april 2012 21:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]ik heb daar ook last van de laatste tijd, not even kidding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |