Maar even serieus, had je me echt gespotquote:Op zondag 8 april 2012 20:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik achter je staan en dan hijgen als een hond.![]()
Maar op zich gewoon normale dingen toch? Gewoon hoe een echt meisje zich hoort te gedragen imo.
Jumi @ paranoiaquote:Op zondag 8 april 2012 20:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar even serieus, had je me echt gespot?
Hahaha ja ik zeg toch, ik stond de hele avond naar je te staren.quote:Op zondag 8 april 2012 20:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar even serieus, had je me echt gespot?
Ja hoor, mee eens wel. Al vinden wij hele andere vrouwen sexy.
Al mijn misdragingen komen bloot te liggen hierquote:
Hehehe, nee geintje ik was er niet. Afgelopen week veel geld uitgegeven en dat wat ik nog overheb moet ik bewaren voor benzine voor m'n auto.quote:Op zondag 8 april 2012 20:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Al mijn misdragingen komen bloot te liggen hier
Pics van je zusjequote:Op zondag 8 april 2012 20:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zei ik ook al tegen mn vader. Ze wil ook trouwen met Ariel
quote:Op zondag 8 april 2012 20:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
M'n zusje van 4 doet dit ook maar met meisjes. Ook wil ze graag een prins zijn en draagt ze houthakkersbloesjes en wil ze alleen haar zwartwitte all stars aan
quote:Op zondag 8 april 2012 17:04 schreef Juminelle het volgende:
Je weet dat je kankerdik bent als je brownies hebt gemaakt volgens een recept voor 8-10 personen en je deze binnen korte tijd allemaal zelf opgegeten hebt.
Ontbijten, wat?quote:Op zondag 8 april 2012 20:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Net ontbeten met een groot bord rijst en kouseband en een groot bord pom met kip.
Nu even wat dingen doen, dan weer eten en naar bed, morgen om 6 uur op omdat de gym alleen van 9-12 open is.
* krioro so hardcore.
lkkr proteinzzzquote:Op zondag 8 april 2012 20:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Net ontbeten met een groot bord rijst en kouseband en een groot bord pom met kip.
Nu even wat dingen doen, dan weer eten en naar bed, morgen om 6 uur op omdat de gym alleen van 9-12 open is.
* krioro so hardcore.
Pomquote:Op zondag 8 april 2012 20:51 schreef krioro het volgende:
[..]
* krioro so hardcore.
quote:Op zondag 8 april 2012 20:51 schreef krioro het volgende:
[..]
* krioro so hardcore.
Gatverdamme echt, dat was ook al zo'n ranzige term toen Tli dat zeiquote:
En ik krijg gelijk een steek in m'n ballen.quote:Op zondag 8 april 2012 21:04 schreef Juminelle het volgende:
Oh my Titi, check dithttp://www.coccinelle.nl/nl/babykleding/meisjes/jurken/page/1
Mijn eierstokken beginnen te rammelen.
Beetje verneukt ritme de afgelopen weken.quote:Op zondag 8 april 2012 20:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ontbijten, wat?En waarom sta je zo vroeg op als je gym tot 12 open is? Dan kan je toch ook om 10 uur gaan
?
Goede zelfdiscipline wel
quote:Op zondag 8 april 2012 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Ik knaagde rijst met gestoofde aubergine boulangé, stukjes zoutvlees en smokey kip en garnalen in een ziek lekkere jus voor ernaast
.
Zijn die docu's leuk? Ik zie die reclame ervan elke keer bij de tramhalte staanquote:Op zondag 8 april 2012 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik zo al die Titanic docu's op tv zie en die actie hoor van Q-music dan zou ik er echt dolgraag naartoe willen duiken.
Nu net begonnen op Nat. Geopgraphic de docu van James Cameron. Ik vind het wel interessant ja.quote:Op zondag 8 april 2012 21:12 schreef junamii het volgende:
[..]
Zijn die docu's leuk? Ik zie die reclame ervan elke keer bij de tramhalte staan
Ik had nasi met kip, maar het was wel lekkerquote:Op zondag 8 april 2012 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Ik knaagde rijst met gestoofde aubergine boulangé, stukjes zoutvlees en smokey kip en garnalen in een ziek lekkere jus voor ernaast
.
[..]
Gatverdamme echt, dat was ook al zo'n ranzige term toen Tli dat zei. Je doet 't erom hè
.
Ik ga ook kijken nuquote:Op zondag 8 april 2012 21:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nu net begonnen op Nat. Geopgraphic de docu van James Cameron. Ik vind het wel interessant ja.
Een portie normale bruine nasi, zonder rare roerbakgroenten of vieze kruidenmixen. Plain and simplequote:Op zondag 8 april 2012 21:12 schreef jna het volgende:
[..]
Ik had nasi met kip, maar het was wel lekker
1995! Fuck! Wij deden toen altijd een goede aanloop maken, dan op je knieën doorglijden door de gang en dan "I'M DA SCATMAAAN!" roepen, terwijl je een soort Fifa goal celebration-move maakte. Basisschooltijdenquote:
Ja, inderdaad. Beter beginnen we zelf een zaakquote:Op zondag 8 april 2012 21:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een portie normale bruine nasi, zonder rare roerbakgroenten of vieze kruidenmixen. Plain and simple. Alleen ik zie dat bijna nergens meer als je besteld, het is bijna altijd opgefleurd met dingen die het niet lekkerder maken
.
Hahahhaaha, basisschool idd.quote:Op zondag 8 april 2012 21:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
1995! Fuck! Wij deden toen altijd een goede aanloop maken, dan op je knieën doorglijden door de gang en dan "I'M DA SCATMAAAN!" roepen, terwijl je een soort Fifa goal celebration-move maakte. Basisschooltijden!
Eigen zaak openmaken klaar. Openen, openmaken, wat is het verschil, a zehmel.quote:Op zondag 8 april 2012 21:20 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Beter beginnen we zelf een zaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |