Whehe, wist ik wel hoor, maar omdat je dat laatst zeiquote:Op zondag 8 april 2012 19:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe hoezo sorry titi, heb ze al paar jaar niet meer. Gewoon eigen wenkbrauwen
Was je nog in Manhattan vannacht?quote:Op zondag 8 april 2012 20:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is gewoon een doorsnee slet. Niks bijzonders aan.
Ja ik was er, ik stond de hele tijd naar jou te staren.quote:Op zondag 8 april 2012 20:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, wist ik wel hoor, maar omdat je dat laatst zei
[..]
Was je nog in Manhattan vannacht?
Ik stel hoge eisen. Maar ik hou gewoon van meisjes met klasse, zelfrespect en daadwerkelijk mooi i.p.v. barbies. Meisjes die mooi zijn zonder make-up en die voor zichzelf kunnen zorgen.quote:Op zondag 8 april 2012 20:23 schreef Juminelle het volgende:
Overigens vraag ik me sterk af welke dames jij kan waarderen, Yuri_Boyka. Aangezien je alle goede chicks die hier gepost worden niets vindt.
M'n zusje van 4 doet dit ook maar met meisjesquote:Op zondag 8 april 2012 19:57 schreef jna het volgende:
M'n neefje van net 4 heeft nu al 2 vriendinnetjes. Met die ene speelt ie alleen buiten en met de andere alleen binnen, zodat ze elkaar niet zien.
Whehequote:Op zondag 8 april 2012 20:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
M'n zusje van 4 doet dit ook maar met meisjes. Ook wil ze graag een prins zijn en draagt ze houthakkersbloesjes en wil ze alleen haar zwartwitte all stars aan
Opwindendquote:Op zondag 8 april 2012 20:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja ik was er, ik stond de hele tijd naar jou te staren.
[..]
Ik stel hoge eisen. Maar ik hou gewoon van meisjes met klasse, zelfrespect en daadwerkelijk mooi i.p.v. barbies. Zonder make-up het liefst of een héél klein beetje en die voor zichzelf kunnen zorgen.
hmm, lesbo in wordingquote:Op zondag 8 april 2012 20:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
M'n zusje van 4 doet dit ook maar met meisjes. Ook wil ze graag een prins zijn en draagt ze houthakkersbloesjes en wil ze alleen haar zwartwitte all stars aan
Volgende keer ga ik achter je staan en dan hijgen als een hond.quote:
Maar even serieus, had je me echt gespotquote:Op zondag 8 april 2012 20:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik achter je staan en dan hijgen als een hond.![]()
Maar op zich gewoon normale dingen toch? Gewoon hoe een echt meisje zich hoort te gedragen imo.
Jumi @ paranoiaquote:Op zondag 8 april 2012 20:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar even serieus, had je me echt gespot?
Hahaha ja ik zeg toch, ik stond de hele avond naar je te staren.quote:Op zondag 8 april 2012 20:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar even serieus, had je me echt gespot?
Ja hoor, mee eens wel. Al vinden wij hele andere vrouwen sexy.
Al mijn misdragingen komen bloot te liggen hierquote:
Hehehe, nee geintje ik was er niet. Afgelopen week veel geld uitgegeven en dat wat ik nog overheb moet ik bewaren voor benzine voor m'n auto.quote:Op zondag 8 april 2012 20:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Al mijn misdragingen komen bloot te liggen hier
Pics van je zusjequote:Op zondag 8 april 2012 20:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zei ik ook al tegen mn vader. Ze wil ook trouwen met Ariel
quote:Op zondag 8 april 2012 20:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 april 2012 17:04 schreef Juminelle het volgende:
Je weet dat je kankerdik bent als je brownies hebt gemaakt volgens een recept voor 8-10 personen en je deze binnen korte tijd allemaal zelf opgegeten hebt.
Ontbijten, wat?quote:Op zondag 8 april 2012 20:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Net ontbeten met een groot bord rijst en kouseband en een groot bord pom met kip.
Nu even wat dingen doen, dan weer eten en naar bed, morgen om 6 uur op omdat de gym alleen van 9-12 open is.
* krioro so hardcore.
lkkr proteinzzzquote:Op zondag 8 april 2012 20:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Net ontbeten met een groot bord rijst en kouseband en een groot bord pom met kip.
Nu even wat dingen doen, dan weer eten en naar bed, morgen om 6 uur op omdat de gym alleen van 9-12 open is.
* krioro so hardcore.
Pomquote:Op zondag 8 april 2012 20:51 schreef krioro het volgende:
[..]
* krioro so hardcore.
quote:Op zondag 8 april 2012 20:51 schreef krioro het volgende:
[..]
* krioro so hardcore.
Gatverdamme echt, dat was ook al zo'n ranzige term toen Tli dat zeiquote:
En ik krijg gelijk een steek in m'n ballen.quote:Op zondag 8 april 2012 21:04 schreef Juminelle het volgende:
Oh my Titi, check dithttp://www.coccinelle.nl/nl/babykleding/meisjes/jurken/page/1
Mijn eierstokken beginnen te rammelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |