Chicks die niet ala day loesoe zijnquote:Op maandag 9 april 2012 13:47 schreef Allure_ het volgende:
Sta ik gisteren ineens droeloe bij de hydroboyz. Mooiste moment van m'n leven![]()
.
PSV had gewonnen ofzo, dus toen was het sowiesauw feest. Maar ik was nog droeloe van zaterdagquote:Op maandag 9 april 2012 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chicks die niet ala day loesoe zijn![]()
.
"It's like 12 AM, and I'm still drunk.. Thank God"quote:Op maandag 9 april 2012 13:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
PSV had gewonnen ofzo, dus toen was het sowiesauw feest. Maar ik was nog droeloe van zaterdag.
Hehequote:Op maandag 9 april 2012 14:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hehe hou je bek man, ik zei alleen "HYFR".
Eerlijk, wel een lijp concept voor een clip, Drake in die bar mitswa setting
En dat masker van Lil Wayne niet te vergeten![]()
!
Echt hè, dat pandamasker is echt ongeëvenaardquote:Op maandag 9 april 2012 14:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe. En maar haten terwijl hij kankerdikke SWAG heeft
![]()
![]()
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 april 2012 14:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Welke latente homos voten er nou weer op wouldn't?
Idd.quote:Op maandag 9 april 2012 14:26 schreef Chocolatebear het volgende:

quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Smash?
Je hebt gestemd op: Would
Nee man, ging keilekker in de gym.quote:Op maandag 9 april 2012 13:46 schreef Juminelle het volgende:
Dit is nu al officieel de saaiste dag ooit.
Ik, juist omdat ik geen homo ben.quote:Op maandag 9 april 2012 14:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Wilde ik ook doen, maar mijn gym is geslotenquote:Op maandag 9 april 2012 15:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee man, ging keilekker in de gym.
Nobody cares, IDGAF.
Vanavond vroeg naar bed wel.
Je had wel met mij mee mogen doen hoor.quote:Op maandag 9 april 2012 15:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wilde ik ook doen, maar mijn gym is geslotenNu uit verveling ronddwalen in de stad terwijl ik alle collecties al 857x heb gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |