Iets voor de derriere van jou, of van de andere dames hier?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:47 schreef MissJ het volgende:
whehehe, is wel hip daar he van die broeken met print
Ja, niks speciaals eigenlijk...quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:48 schreef Daph_ het volgende:
Ze is goed, maar er zijn zóveel zangeressen die identiek klinken
hihiquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Iets voor de derriere van jou, of van de andere dames hier?
Ik zou het doen. Lijkt me fijn om dan vrouw te zijn, echt!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
hihi
Ik vind het wel tof ja zulks een broekHeb een toffe met slangenprint gezien, misschien ga ik die wel scoren
Geenquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:50 schreef D. het volgende:
Dadelijk zitten ze allemaal vol
hoeveel shows nog?
Dit is de laatste blind auditions afleveringquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:50 schreef D. het volgende:
Dadelijk zitten ze allemaal vol
hoeveel shows nog?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zou het doen. Lijkt me fijn om dan vrouw te zijn, echt!
Nope wij hebben altijd een wildcard ronde. Maar volgens mij hebben wij ook meer dan 10 mensen in een team, weet iemand dat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit zien wij nooit toch? Dat bepaalde coaches niet meer mee kunnen doen?
Nee, wij zien ze nog bij wildcard-rondes extra mensen bij elkaar rapen. Daar zitten er volgens mij 382 in elk team na de blind auditions.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit zien wij nooit toch? Dat bepaalde coaches niet meer mee kunnen doen?
Ik vond het schattig hoe ze zo blij was dat ze zich geen houding wist te geven.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:55 schreef BabeWatcher het volgende:
ze is wel een beetje hypermaar ik vind haar leuk
12 hebben wij er.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nope wij hebben altijd een wildcard ronde. Maar volgens mij hebben wij ook meer dan 10 mensen in een team, weet iemand dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |