En, uiteraard, Play!
quote:Dar kwam mijn huisgenoot gisteren mee aanzetten.
Op vrijdag 23 augustus 2002 18:25 schreef Smots het volgende:
watership down
Voor mij 2 briefjes van de PTT. Ik heb wel een vermoeden wat ik morgen mee ga krijgen op het postkantoor, maar daarover morgen meer.
quote:-laat maar, is al opgelost-
Op vrijdag 23 augustus 2002 18:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Dar kwam mijn huisgenoot gisteren mee aanzetten.
Evenals Dreamscape en W Tombraider.
Voor mij 2 briefjes van de PTT. Ik heb wel een vermoeden wat ik morgen mee ga krijgen op het postkantoor, maar daarover morgen meer.
[Dit bericht is gewijzigd door Smots op 23-08-2002 18:47]
quote:Ah, watership down.. is het een beetje kwaliteit? En welk formaat?
Op vrijdag 23 augustus 2002 18:25 schreef Smots het volgende:
chain of fools
watership down
quote:'t is een warner DVD, dus met de beeldkwaliteit zit het wel snor.
Op vrijdag 23 augustus 2002 18:43 schreef Spina1 het volgende:[..]
Ah, watership down.. is het een beetje kwaliteit? En welk formaat?
voelt iemand anders zich geroepen?
...BY THE WAY... does anyone of U know TANK GIRL!!!
mythe!!! hahahaa
....en: iemand nog GOEDE aanbiedingen van SUPER titels?!?!?
quote:Vrijwel nop aan extra's.
Op vrijdag 23 augustus 2002 18:46 schreef Smots het volgende:
voelt iemand anders zich geroepen?
quote:Helaas wel. What a waste of time that was....
Op vrijdag 23 augustus 2002 18:53 schreef la.femme.nikita het volgende:
...BY THE WAY... does anyone of U know TANK GIRL!!!
quote:2.0, jammer.. Maar dat was te verwachten van zo'n film. Weet je misschien ook het beeldformaat?
Op vrijdag 23 augustus 2002 18:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Vrijwel nop aan extra's.
interactieve menu's (ja, duh!) scene selection .
bioscoop trailer. talen: Engels, Frans (2.0 surround), Duits (2.0 stereo), Italiaans (mono) ondertiteling: Nederlands, Engels, Frans, Duits, Italiaans, Tsjechisch, Pools en voor slechthorenden: Engels, Duits en Italiaans.
quote:tja, op zich, keek m met vriendin van me; die is/was VeeJeeeejj en heeft veel van die tekenfilmactions gebruikt vroeger, op zich vond ik m wel okay, maar meer uit dat oogpunt en de hoek waaruit die kwam, verhaal was verder niet echt wat...
Op vrijdag 23 augustus 2002 18:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Helaas wel. What a waste of time that was....
OWWWWWWWWWWW, trouwens ook nog laatst American Psyco gekocht; dat was ECHT niets! Stom, een open eind, en zelf in vullen wat er gebeurd is... blaaaaaaaaa
quote:Da's wel OK, namelijk 16:9. Er staat niet op de hoes of het anamorphic is of niet.
Op vrijdag 23 augustus 2002 18:58 schreef Spina1 het volgende:
2.0, jammer.. Maar dat was te verwachten van zo'n film. Weet je misschien ook het beeldformaat?
quote:Thanx.. het is dan toch wel de moeite, ik geloof dat hij maar iets van 16 euro is bij Van Leest.
Op vrijdag 23 augustus 2002 19:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Da's wel OK, namelijk 16:9. Er staat niet op de hoes of het anamorphic is of niet.
quote:American Psycho is een geweldige film joh! Je moet hem alleen niet te serieus nemen..
Op vrijdag 23 augustus 2002 18:59 schreef la.femme.nikita het volgende:[..]
tja, op zich, keek m met vriendin van me; die is/was VeeJeeeejj en heeft veel van die tekenfilmactions gebruikt vroeger, op zich vond ik m wel okay, maar meer uit dat oogpunt en de hoek waaruit die kwam, verhaal was verder niet echt wat...
OWWWWWWWWWWW, trouwens ook nog laatst American Psyco gekocht; dat was ECHT niets! Stom, een open eind, en zelf in vullen wat er gebeurd is... blaaaaaaaaa
quote:Dan zou ik eerst even een paar FRS zaken afgaan en in de aanbiedingenbak snuffelen. Want volgens mij ligt-ie daar voor 10 euro, of nog minder.
Op vrijdag 23 augustus 2002 19:11 schreef Spina1 het volgende:[..]
Thanx.. het is dan toch wel de moeite, ik geloof dat hij maar iets van 16 euro is bij Van Leest.
quote:Ga ik morgen meteen doen, bedankt
Op vrijdag 23 augustus 2002 19:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Dan zou ik eerst even een paar FRS zaken afgaan en in de aanbiedingenbak snuffelen. Want volgens mij ligt-ie daar voor 10 euro, of nog minder.
- 2001: A Space Odyssey
- A Clockwork Orange
- The Shining
- Full Metal Jacket
Austin Powers 1 (Euro 8.99 bij FRS)
Ocean's Eleven (Euro 14.99 bij MM)
en het gaat maar door ...
weet iemand welke versie ik moet hebben van 12 Monkey's ? ik zie verschillende op het net
Japanse thriller/horror best wel cool er is ook een amerikaanse remake van onderweg
ik heb nu de australische versie dat is alleen een beetje een mindere versie van de film aangezien die in 2.0 is en de beeldkwaliteit af en toe ook slecht is.
dus mijn vraag aan jullie weten jullie ergens via een website een fatsoenlijke versie te verkrijgen met 5.1 en engelse ondertiteling.
ook voor ring 2 en ring 0 btw.
quote:Bij mijn weten hebben alleen de franse en de japanse Ring-versies een 5.1 mix. Ring 2 is in Engeland uit met 5.1 en engelse - ingebrande - subs.
Op vrijdag 23 augustus 2002 23:58 schreef AntiChrist het volgende:
Ik heb laatst ring(u) gekochtJapanse thriller/horror best wel cool er is ook een amerikaanse remake van onderweg
ik heb nu de australische versie dat is alleen een beetje een mindere versie van de film aangezien die in 2.0 is en de beeldkwaliteit af en toe ook slecht is.
dus mijn vraag aan jullie weten jullie ergens via een website een fatsoenlijke versie te verkrijgen met 5.1 en engelse ondertiteling.
ook voor ring 2 en ring 0 btw.
Chasing Amy (9,99 bij alle FRShop´s)
Hellraiser 1
Chasing Amy heeft geen extra´s, het beeld is 4:3 en geluid weet ik niet.
De buit:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |